Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 17 dni temu
Witaj w systemie USOSweb
Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
System przeznaczony jest dla pracowników dydaktycznych oraz studentów UKW.

I N F O R M A C J A !!!

Ze względu na rotacyjny tryb pracy administratorów systemów USOS, USOSweb i IRK (dyżury / praca zdalna) do 30 listopada 2020r, prosimy wszelkie problemy zgłaszać na adres e-mail: usosweb@ukw.edu.pl


Wnioski stypendialne 2020

       Dział rekrutacji i spraw studenckich informuje, że składanie wniosków uruchomione będzie od 13 listopada od godziny 9:00.

 Dział Rekrutacji i Spraw Studenckich informuje, że w roku akademickim 2020/2021 składanie wniosków o zapomogi i wszystkie typy stypendiów (rektora dla najlepszych studentów i doktorantów, socjalne, dla osób niepełnosprawnych) będzie odbywało się drogą elektroniczną w systemie USOSweb na stronie www.usosweb.ukw.edu.pl w zakładce DLA WSZYSTKICH > Wnioski w dniach od 13 listopada - 23 listopada 2020 r. Dokumenty wymagane do otrzymania stypendium załączamy w systemie Usosweb. Wypełniony i zarejestrowany w systemie Usosweb wniosek należy wydrukować i wysłać pocztą tradycyjną lub kurierem do dnia 24 listopada 2020 r. na poniżej wymienione adresy:

Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami

adres: ul. Chodkiewicza 30, Budynek E, pokój 013
85-064 Bydgoszcz

  • STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Dział Rekrutacji i Spraw Studenckich

adres: ul. Łużycka 24 (Dom Studenta nr 1 Romek), pokój 1
85-096 Bydgoszcz

  • STYPENDIUM SOCJALNE
  • STYPENDIUM REKTORA DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW
  • STYPENDIUM REKTORA DLA NAJLEPSZYCH DOKTORANTÓW
  • ZAPOMOGI

Przed złożeniem wniosku należy sprawdzić lub uaktualnić numer konta konta bankowego w zakładce Dla Studentów > stypendia > konto bankowe studenta 

 

Obowiązkowe Szkolenia z Praw i Obowiązków Studenta dla I roczników
Drogie Koleżanki, Drodzy Koledzy
Przed nami kolejny tydzień zajęć na naszej Uczelni. Już dziś pragniemy Was zaprosić na obowiązkowe szkolenie z Praw i Obowiązków studenta, które odbędzie się na platformie TEAMS. Po naszym szkoleniu obędzie się również spotkanie z Pełnomocnikiem Rektora ds. Pomocy Psychologicznej.
Poniżej przedstawiamy Wam godziny szkoleń. Prosimy zapisywać się do grup.

Kolegium I
Poniedziałek 26.10.2020
Szkolenie z Praw i Obowiązków Studenta 9:00 – 11:00
Spotkanie z Pełnomocnikiem Rektora ds. Pomocy Psychologicznej 11:00 – 12:00
Link do zespołu na platformie teams:
https://bit.ly/szkolenieKolegiumI

Kolegium II
Poniedziałek 26.10.2020
Szkolenie z Praw i Obowiązków Studenta 12:00 – 14:00
Spotkanie z Pełnomocnikiem Rektora ds. Pomocy Psychologicznej 14:00 – 15:00
Link do zespołu na platformie teams:
http://bit.ly/SzkolenieKolegiumII

Kolegium III
Środa 28.10.2020
Szkolenie z Praw i Obowiązków Studenta 9:00 – 11:00
Spotkanie z Pełnomocnikiem Rektora ds. Pomocy Psychologicznej 11:00 – 12:00
Link do zespołu na platformie teams:
http://bit.ly/SzkolenieKolegiumIII

Kolegium IV
Środa 28.10.2020
Szkolenie z Praw i Obowiązków Studenta 12:00 – 14:00
Spotkanie z Pełnomocnikiem Rektora ds. Pomocy Psychologicznej 14:00 – 15:00
Link do zespołu na platformie teams:
http://bit.ly/SzkolenieKolegiumIV

Pytania prosimy kierować na adres samorząd@ukw.edu.pl.
Jeżeli nie możecie odbyć szkoleń w wyznaczonych terminach prosimy o kontakt e-mail:
samorząd@ukw.edu.pl
.

z wyrazami szacunku
Przewodniczący Samorządu Studenckiego
Andrzej Majewski


INFORMACJA !!!

Drodzy studenci!
PRZYPOMINAMY O ZAKAZIE KORZYSTANIA Z AKTYWNYCH URZĄDZEŃ SIECIOWYCH (ROUTERÓW)!!!
W pokojach z większą ilością osób można zakupić PRZEŁĄCZNIK SIECIOWY (SWITCH).
Wymóg ten jest spowodowany kondycją sieci akademickiej (Routery generują dodatkowy ruch sieciowy obciążający urządzenia) i wymogami bezpieczeństwa sieciowego !!!
PROSIMY NIE KORZYSTAĆ Z TOKENÓW!!!
Aktualnie wszyscy studenci z zagranicy oraz wymiany posiadają konto studenckie w systemie USOSweb.


INFORMACJA DLA STUDENTÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
REJESTRACJA NA JĘZYK ANGIELSKI

Studenci słabosłyszący (symbol w orzeczeniu 03-L) mają możliwość uczestniczenia w dostosowanych zajęciach z języka angielskiego

Osoby zainteresowane udziałem w ww. zajęciach, proszone są o kontakt z Działem ds. Osób z Niepełnosprawnościami do 16 października br. 

Telefon: 52 346 11 75, 504 162 661  ;  E-mail: niepelnosprawni@ukw.edu.pl



WAŻNA INFORMACJA DLA STUDENTÓW I DOKTORANTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

Informujemy, że studenci niepełnosprawni z I roku (studia pierwszego i drugiego stopnia oraz szkoły doktorskiej) powinni pilnie przesłać skan orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub dokumentu równoważnego na adres e-mailowy Działu ds. Osób z Niepełnosprawnościami: niepelnosprawni@ukw.edu.pl

W ten sposób możliwe będzie wcześniejsze zarejestrowanie Państwa w systemie USOS, co znacząco usprawni przyjmowanie wniosków o stypendium dla osób niepełnosprawnych.

Informujemy również, że studenci i doktoranci starszych roczników, którzy posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub dokument równoważny), a nie zgłosili się we wcześniejszych latach do Działu ds. Osób z Niepełnosprawnościami, proszeni są o kontakt z pracownikami DON (telefon: 52 346 11 75, 504 162 661 lub na wcześniej wskazany adres e-mail).


I N F O R M A C J A !!!

Logowanie do USOSweb oraz uczelnianej poczty studenckiej

Informujemy, że dla pierwszego rocznika zakładane są konta w USOSweb oraz przydzielane skrzynki pocztowe w domenie " student.ukw.edu.pl ".

Przykład logowania:
Login według wzoru imię.nazwisko (wpisujemy sam login bez @student.ukw.edu.pl)
Hasło do konta, takie jak do systemu IRK (dla nowych studentów 1-go rocznika)

  W przypadku, kiedy można zalogować się do USOSweb, natomiast nie można do samej poczty UKW, wtedy prosimy, by w systemie USOSweb zmienić sobie hasło.
(Po zalogowaniu w górnym prawym rogu: "zmień hasło")



Pytania w sprawie MS Teams proszę kierować na e-mail: " w.piekut@ukw.edu.pl "


K O M U N I K A T !!!

Informacja Studium Wychowania Fizycznego i Sportu

Drodzy Studenci,
zgodnie z Zarządzeniem J.M.Rektora (nr 85/2019/2020) zajęcia z w-f w tym semestrze będą prowadzone zdalnie.
W związku z powyższym Będziemy kontynuować rozwiązanie z poprzedniego semestru, które uważamy za optymalne w sytuacji, w której przez covid się znaleźliśmy.
Tak więc Wszyscy studenci mający zajęcia z w-f są zobligowani do wykonywania dowolnie wybranej przez siebie aktywności, co najmniej dwa razy w tygodniu, nie mniej niż po 45 min.
Może to być bieg, jazda na rowerze, nordic walking, marsz, jazda na rolkach lub jakakolwiek inna uzgodniona z prowadzącym grupę.
Aktywność monitorujemy wykorzystując aplikację endomondo (lub inną) i każdorazowo wysyłamy mailem screen do osoby prowadzącej grupę, do której jesteście zapisani.
Zwracam uwagę, że należy to robić co najmniej dwa razy w każdym tygodniu od początku aż do zakończenia semestru. Jest podstawowy warunek otrzymania zaliczenia.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się z prowadzącymi grupę lub sekretariatem SWFiS. Życzę, by ten semestr mimo swojej specyfiki był dla Wszystkich udany.

Ze sportowym pozdrowieniem,
Jarosław Surwiło-Bohdanowicz
Kierownik SWFiS


Rejestracje na zajęcia na semestr zimowy 2020/2021
  Od 29 września 2020 rozpoczynają się rejestracje na wszystkie zajęcia umieszczone w planie studiów I stopnia, II stopnia i jednolitych magisterskich (stacjonarnych),(z wyłączeniem pierwszych roczników)

Dla pierwszych roczników rejestracja rozpocznie się 13 października 2020r.

Godziny uruchomienia rejestracji dla poszczególnych kierunków widoczne będą w systemie USOSweb w zakładce
DLA STUDENTÓW -> REJESTRACJE.
(w szczególnych przypadkach terminy uruchomienia rejestracji mogą ulec zmianie)

W przypadku rejestracji na seminaria - jeżeli jest to kontynuacja seminarium, należy zarejestrować się do tego samego promotora co w poprzednim semestrze.

Na zajęcia z języka obcego specjalistycznego - angielski II roku studiów II stopnia, które mają język obcy w planie w semestrze zimowym rejestracja rozpocznie się 29 września od godziny 13:00.
(w przypadku jezyka innego niż angielski osoby zostały zapisane administracyjnie)
 
Na zajęcia z wychowania fizycznego dla III roku studiów I stopnia (Kolegium II i Kolegium III), rejestracja rozpocznie się 30 września o godzinie 9:00..


Poniżej film instruktażowy: poradnik dotyczący logowania oraz rejestracji.


Legia Akademicka Komunikat
 W dniu 21 maja studentom "Legii Akademickiej", którzy zaliczyli egzamin końcowy zostaną wydane zaświadczenia potwierdzające zaliczenie części teoretycznej programu ochotniczego przeszkolenia wojskowego. Po odbiór zaświadczeń należy zgłosić się do pok. 105 w budynku przy ul. Chodkiewicza 30, w godzinach 10.00- 12.30 z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności (maseczka, własny długopis). Studenci, którzy nie złożyli jeszcze wniosku o powołanie do odbycia ćwiczeń wojskowych proszeni są o złożenie stosownego dokumentu w nieprzekraczalnym terminie 21 maja.


Koordynator ds. Legii Akademickiej
mgr inż. Tadeusz Błażejewski


Legia Akademicka MON - Komunikat
W związku z przerwaniem zajęć w ramach programu Legia Akademicka.

Studenci zakwalifikowani do projektu, zainteresowani kontynuowaniem programu on-line proszę o przesłanie na adres dawidewald@ukw.edu.pl wiadomości e-mail: temat Legia Akademicka, treść: imię nazwisko i adres e-mail.


Koordynator ds. Legii Akademickiej
mgr inż. Tadeusz Błażejewski


Informujemy, że od dnia 02.03.2020 wszystkim studentom Uniwersytetu, którzy nie posiadali dotychczas konta pocztowego UKW, zostały wygenerowane nowe konta pocztowe w domenie student.ukw.edu.pl.

Spowodowało to zmianę loginu wykorzystywanego dotychczas w systemach UKW, tj.: USOSweb, APD, Moodle, poczta studencka i pozostałych udostępnianych studentom.

Informacja o nowym loginie została przesłana do Państwa na dotychczasowy adres mailowy (będący w USOSweb).

Przykład nowego logowania:
Login zmieniony według wzoru imię.nazwisko (wpisujemy sam login bez @student.ukw.edu.pl)
Hasło do konta (wykorzystywane do tej pory do logowania m.in. do systemu USOSweb) pozostało bez zmian.

Informacja o zmianach zamieszczona jest również na stronie głównej UKW ("Nowe konta dla Studentów w domenie UKW").

PS
  W przypadku, kiedy można zalogować się do USOSweb, natomiast nie można do samej poczty UKW, wtedy proszę w systemie USOSweb zmienić sobie hasło. (Po zalogowaniu w górnym prawym rogu: "zmień hasło")


Legia Akademicka MON - Komunikat
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego przystąpił do realizacji kolejnej edycji programu ochotniczego szkolenia wojskowego studentów w ramach Legii Akademickiej.

Wszyscy studenci, którzy w terminie złożyli wnioski o przystąpienie do programu zostali do niego zakwalifikowani.

Część teoretyczna szkolenia realizowana na UKW odbywać się będzie na poziomie modułu podstawowego i podoficerskiego.

Zajęcia rozpoczynają się 25 lutego i zakończą 21 kwietnia zgodnie z harmonogramem dostępnym w zakładce Legia Akademicka.

Zajęcia odbywać się będą w czterech grupach (wtorek, środa, czwartek i sobota) w budynku UKW przy ul. Chodkiewicza 30. Dla studentów spoza UKW zaplanowano zajęcia we wtorek.

Zapisy pozostałych studentów do poszczególnych grup odbędą się na pierwszych zajęciach.

W zakładce Legia Akademicka przedstawiamy wykaz literatury wspomagającej proces kształcenia oraz zakres programowy dla modułu podstawowego i podoficerskiego.


Koordynator ds. Legii Akademickiej
mgr inż. Tadeusz Błażejewski


O G Ł O S Z E N I E !!!

Ważna informacja dla studentów i doktorantów niepełnosprawnych

Informujemy, że studenci niepełnosprawni z I roku (studia pierwszego i drugiego stopnia oraz szkoły doktorskiej) powinni pilnie zgłaszać się do Działu ds. Osób z Niepełnosprawnościami celem dostarczenia kopii orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub dokumentu równoważnego (oryginał do wglądu) albo przesłać jego skan na adres e-mailowy DON (niepelnosprawni@ukw.edu.pl). W ten sposób możliwe będzie wcześniejsze zarejestrowanie Państwa w systemie USOS, co znacząco usprawni przyjmowanie wniosków stypendialnych.

Informujemy również, że studenci i doktoranci starszych roczników, którzy posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub dokument równoważny), a nie zgłosili się we wcześniejszych latach do Działu ds. Osób z Niepełnosprawnościami, proszeni są o kontakt z pracownikami DON (telefon: 52 346 11 75, 504 162 661 lub na wcześniej wskazany adres e-mail).


  Rejestracja na zajęcia -- II tura
  Od 2.10 rozpoczynają się rejestracje na wszystkie zajęcia umieszczone w planie studiów i potrwa do 13.10.

Godziny uruchomienia rejestracji dla poszczególnych kierunków widoczne są w systemie USOSweb, w zakładce
DLA STUDENTÓW -> REJESTRACJE.

(w szczególnych przypadkach terminy uruchomienia rejestracji mogą ulec zmianie) 


O G Ł O S Z E N I E !!!

Spotkanie organizacyjne z Władzami Wydziału Psychologii i opiekunem roku odbędzie się 12.10.2019r. o godz. 17.00 w Instytucie Psychologii w sali nr 302.


INFORMACJA DLA STUDENTÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wychowanie fizyczne:
  Studenci niepełnosprawni, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą uczestniczyć w ogólnouczelnianych zajęciach z wychowania fizycznego mogą zapisać się na alternatywne zajęcia w-f, tj.
  • goalball
  • szachy

Język angielski:
  Osoby słabosłyszące (symbol w orzeczeniu 03-L) mają możliwość uczestniczenia w dostosowanych zajęciach z języka angielskiego.

  Osoby zainteresowane udziałem w alternatywnych zajęciach z wychowania fizycznego i języka angielskiego proszone są o kontakt z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych do 6 października br.

Telefon: 52 346 11 75, 504 162 661     ;    E-mail: niepelnosprawni@ukw.edu.pl


Komunikat dla studentów I roku Pedagogika I st., Pedagogika wczesnoszkolna - studia stacjonarne
Komunikat dla studentów I roku kier. Pedagogika I st. oraz kier. Pedagogika wczesnoszkolna - studia stacjonarne

Informujemy, że w dniach od 20.02.2019 (środa), godz. 20.00 do 24.02.2019 (niedziela), godz. 23.59 jesteście Państwo zobowiązani zarejestrować się na wybraną specjalność (na kierunku Pedagogika) lub moduł do wyboru (kier. Pedagogika wczesnoszkolna). Możliwość rejestrowania się na specjalności lub moduły jest przygotowana w USOSweb.

Dyrekcja Instytutu Pedagogiki


Legia Akademicka MON - zapisy

Szanowni Państwo,

Wzorem roku ubiegłego przygotowujemy się do uruchomienia na UKW programu Legia Akademicka MON. Aby przystąpić do programu trzeba zapisać się w systemie USOSweb. Komunikacja szczegółowa będzie odbywać się już tylko z osobami zarejestrowanymi w USOSweb.

Zajęcia zostaną uruchomione gdy tylko dojdzie do podpisania na UKW umowy uzgodnionej pomiędzy MON o MNiSW. MON i MNiSW aktualnie negocjują zasady drugiej edycji programu Legia Akademicka MON (i to zapewne potrwa ;-)

Pierwszy wykład: Kontrowersje wokół Żołnierzy Wyklętych, dnia. 08.11 godz. 17:00 Aula Atrium, prelegent: Leszek Żebrowski, pisarz i publicysta
Drugi wykład: Leave no Trace - czyli jak biwakować w Lasach Państwowych, dnia 15.11 godz. 17:00, prelegent: Jakub Siedlecki, Nadleśniczy

W oczekiwaniu na start zajęć proponujemy WSZYSTKIM STUDENT(K)OM zapoznać się z ofertą darmowych szkoleń praktycznych dla studentów z zakresu: bushcraft i survival, terenoznawstwo i maskowanie, taktyka zielona (Kurs piechoty) oraz wykładami ciekawych ludzi ...

https://akms.pl

Pozdrawiam, Jacek Czerniak

-----
dr inż. Jacek M. Czerniak, adiunkt
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Instytut Techniki
ul. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz, Poland
tel.: (+4852) 34-19-264
fax.: (+4852) 34-01-978
e-mailt: jczerniak@ukw.edu.pl

Koordynator Programu Legia Akademicka MON na UKW


U W A G A    ! ! !
Kierunki:  filologia, lingwistyka stosowana, filologia angielska, filologia rosyjska, filologia polska, kulturoznawstwo, historia, stosunki międzynarodowe, zarządzanie dziedzictwem kulturowym i ochrona zabytków, regionalistyka europejska, wojskoznawstwo, przewodnictwo i pilotaż.
 
Rejestracja na te kierunki zostanie uruchomiona od 1.10.2018. Tym samym ulegają przesunięciu zapisy na zajęcia z wf - od 2.10.2018.
 
Rejestracja dla I roku studiów II stopnia kierunków: filologia polska, zarządzanie dziedzictwem kulturowym, filologia - lingwistyka stosowana, biotechnologia, matematyka i fizyka  zostanie uruchomiona od 2.10.2018.
 
 


Uwaga studenci ostatniego roku studiów!
 
  1. Na dwa tygodnie przed obroną student zobowiązany jest złożyć w Dziekanacie dwustronnie drukowaną pracę dyplomową w formacie A4
  2. W skład pracy dyplomowej muszą wejść: strona tytułowa, streszczenie pracy i słowa kluczowe oraz podpisane oświadczenie, których wzór został określony  w Zarządzeniu Nr 24/2014/2015 Rektora UKW z dnia 6 marca 2015 r.  Zarządzenie dostępne jest na stronie  www.apd.ukw.edu.pl
  3. W ciągu 3 dni od złożenia pracy student zobowiązany jest do:
    1. sprawdzenia w systemie APD (www.apd.ukw.edu.pl  login i hasło jak do systemu USOSweb) poprawności wprowadzonego przez Dziekanat tematu pracy
    2. wprowadzenia do systemu APD  streszczenia pracy oraz słów kluczowych w języku polskim bądź w języku pracy i w języku polskim
    3. wprowadzenia do systemu APD wersji elektronicznej pracy dyplomowej zapisanej w całości w jednym pliku formacie PDF (w przypadku pracy dyplomowej zawierającej załączniki niebędące integralną częścią drukowanej pracy, należy je wprowadzić do systemu jako spakowane do jednego pliku archiwum ZIP, RAR lub 7Z)
      Nazwa pliku będącego pracą dyplomową musi zawierać: imię i nazwisko autora pracy, numer albumu oraz w przypadku załączników niebędących integralną częścią pracy w nazwie pliku umieszcza się wyraz „załącznik”.
  4. Zmianę adresu e-mail należy zgłosić w Dziekanacie
  5. Na stronie systemu APD (www.apd.ukw.edu.pl) instrukcje dostępne są po zalogowaniu w sekcji "Informacje".



Wiadomości
     Dane w systemie USOSweb aktualizowane są w procesie zwanym migracją.
Informacje wprowadzone przez użytkownika pojawią się w serwisie dopiero po migracji, która odbywa się codziennie o północy. Podczas przeprowadzania procesu migracji serwis jest niedostępny dla użytkowników.

W celu ułatwienia pracy nad protokołami umieszczona zostaje pomoc: protokoły instrukcja.


     Chcąc, by funkcja systemu USOSweb "zapomniałem hasła" działała poprawnie, należy mieć w systemie wpisany swój e-mail.

W przypadku wystąpienia poważnych problemów z obsługą serwisu prosimy o kontakt z administratorem systemu na adres: usosweb@ukw.edu.pl


   Przed wysłaniem wiadomości proszę o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
- jeśli wprowadzisz hasło błędnie 4 razy, to Twoje konto zostanie zablokowane na 20 minut.
- powinieneś mieć włączoną obsługę ciasteczek oraz JavaScriptu w przeglądarce.
- obsługiwane przeglądarki to: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera.
- identyfikatorem studenta jest zazwyczaj jego pesel


Zespół USOSweb UKW