Liczba godzin: |
10
|
Limit miejsc: |
(brak limitu) |
Zaliczenie: |
Zaliczenie na ocenę |
Rygory zaliczenia zajęć: |
zaliczenie na ocenę
|
Literatura uzupelniająca: |
1. Kotler Ph., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016.
2. Garbarski L. (red.), Marketing. Koncepcja skutecznych działań, PWN, Warszawa 2011.
|
Metody dydaktyczne: |
wykład konwersatoryjny
|
Metody dydaktyczne - inne: |
opis, objaśnienie lub wyjaśnienie, wykład konwersatoryjny
|
Literatura: |
1. Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2018.
2. Mruk H., Pilarczyk B., Kompendium wiedzy o marketingu, PWN, Warszawa 2006.
|
Efekty uczenia się: |
W1: zna i rozumie istotę procesów marketingowych i ich wpływ na gospodarkę wolnorynkową i otoczenie biznesowe (K_W06)
U1: identyfikuje otoczenie marketingowe i umie wykorzystać zdobytą wiedzę do wykorzystania narzędzi marketingowych (K_U02)
U2: potrafi prognozować zmiany w gospodarce i dostosowywać do nich odpowiednie strategie marketingowe (K_U03)
K1: wykorzystuje nabytą wiedzę z zakresu marketingu w procesie zarządzania w biznesie posługując się poznanymi narzędzia i strategiami marketingu (K_K05)
|
Metody i kryteria oceniania: |
Do zaliczenia dopuszczone są osoby posiadające zaliczenie z konwersatorium. Zaliczenie pisemne w formie opisowej. Z zaliczenia mogą być zwolnieni studenci, którzy z konwersatorium uzyskali ocenę 5.
Kryteria ocen (w %):
<100 - 95> – 5,0
(95 - 90> – 4,5
(90 - 80> – 4,0
(80 - 65> – 3,5
(65 - 50> – 3,0
|
Zakres tematów: |
1. Istota i podstawowe pojęcia marketingu. Geneza i funkcje marketingu.
2. Rynek i otoczenie marketingowe. Mikro- i makrootoczenie. Analiza PEST.
3. Plany marketingowe i ich podział.
4. Badania marketingowe: Cel badań marketingowych. Rodzaje materiałów źródłowych. Badania ilościowe i jakościowe. Badania oczekiwań.
|