Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w biznesie 1400-PwB1MB-NP
Wykład (WYK) Rok akademicki 2018/19

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: 1. Kotler Ph., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016.
2. Garbarski L. (red.), Marketing. Koncepcja skutecznych działań, PWN, Warszawa 2011.

Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne - inne: opis, objaśnienie lub wyjaśnienie, wykład konwersatoryjny
Literatura:

1. Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2018.

2. Mruk H., Pilarczyk B., Kompendium wiedzy o marketingu, PWN, Warszawa 2006.

Efekty uczenia się:

W1: zna i rozumie istotę procesów marketingowych i ich wpływ na gospodarkę wolnorynkową i otoczenie biznesowe (K_W06)

U1: identyfikuje otoczenie marketingowe i umie wykorzystać zdobytą wiedzę do wykorzystania narzędzi marketingowych (K_U02)

U2: potrafi prognozować zmiany w gospodarce i dostosowywać do nich odpowiednie strategie marketingowe (K_U03)

K1: wykorzystuje nabytą wiedzę z zakresu marketingu w procesie zarządzania w biznesie posługując się poznanymi narzędzia i strategiami marketingu (K_K05)

Metody i kryteria oceniania:

Do zaliczenia dopuszczone są osoby posiadające zaliczenie z konwersatorium. Zaliczenie pisemne w formie opisowej. Z zaliczenia mogą być zwolnieni studenci, którzy z konwersatorium uzyskali ocenę 5.

Kryteria ocen (w %):

<100 - 95> – 5,0

(95 - 90> – 4,5

(90 - 80> – 4,0

(80 - 65> – 3,5

(65 - 50> – 3,0

Zakres tematów:

1. Istota i podstawowe pojęcia marketingu. Geneza i funkcje marketingu.

2. Rynek i otoczenie marketingowe. Mikro- i makrootoczenie. Analiza PEST.

3. Plany marketingowe i ich podział.

4. Badania marketingowe: Cel badań marketingowych. Rodzaje materiałów źródłowych. Badania ilościowe i jakościowe. Badania oczekiwań.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Marcin Skinder 18/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)