Dzierzgowska I., Rościszewska-Woźniak M. (1998). Mierzenie jakości pracy przedszkola. Warszawa: Wydawnictw CODN, 11-114.
Hakkarainem P., Bredikyte M., Skeryte-Kazlauskiene M. Lounassalo i in. (2017). Narrative environments for play and learning. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW, s. 1-88.
Nowotnik J. (2019). Ewaluacja edukacyjna. Społeczne światy ewaluatorów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, rozdz. I - III.
Kameduła E. (2008). Niedoskonałości procesu ewaluacji w polskiej szkole. W: J. Grzesiak (red. nauk.) Ewaluacja i innowacje w edukacji. Ewaluacja w dialogu – dialog w ewaluacji. Kalisz-Konin, s. 219-226.
Korporowicz L. (2012). W poszukiwaniu ewaluacji rozwojowej. W: G. Mazurkiewicz (red.), Jak być jeszcze lepszym? Ewaluacja w edukacji. Kraków: Wydawnictwo UJ, s. 55-68, https://www.npseo.pl/data/documents/3/272/272.pdf
Nowak J. (2008). Metoda projektów a efektywność kształcenia na etapie edukacji wczesnoszkolnej. W: J. Grzesiak (red. nauk.) Ewaluacja i innowacje w edukacji. Ewaluacja w dialogu – dialog w ewaluacji. Kalisz-Konin, s. 325-334.
Nowotnik J. (2012). Potencjał fotoewaluacji w badaniu szkolnej codzienności (proste i dobre przykłady ewaluacji wewnętrznej). W: G. Mazurkiewicz (red.), Jak być jeszcze lepszym? Ewaluacja w edukacji. Kraków: Wydawnictwo UJ, s. 313-324, https://www.npseo.pl/data/documents/3/272/272.pdf
Mastalski J. (2008). Bariery dla refleksyjności nauczyciela w szkole XXI wieku. W: J. Grzesiak (red. nauk.) Ewaluacja i innowacje w edukacji. Ewaluacja w dialogu – dialog w ewaluacji. Kalisz-Konin, s. 106-116.
Mizerek H. (2012). Efektywna autoewaluacja w szkole. W: G. Mazurkiewicz (red.), Jak być jeszcze lepszym? Ewaluacja w edukacji. Kraków: Wydawnictwo UJ, s. 233-272, https://www.npseo.pl/data/documents/3/272/272.pdf
Tłowińska-Królikowska (2002). Autoewaluacja w szkole. Warszawa: Wydawnictwa CODN, s. 16-160.
Zwiernik J. (2019). Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny. W: M. Wiśniewska-Kin, J. Bonar, A. Buła (red.) Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice – rozpoznania-perspektywy. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 47-61.
|