Stylistyka reklamy - komunikacja werbalna 1000-D23SRKW-SP
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 15 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Zakres tematów: |
1. Środki językowe i ich potencjał perswazyjny. 2. Typy zabiegów językowych stosowanych w reklamie. 3. Słowo a inne kody semiotyczne w perswazji reklamowej. 4. Język reklamy a obraz świata. 5. Reklama - manipulacja czy perswazja? 6. Styl reklamowy - wyznaczniki. 7. Struktury narracyjne w reklamie. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każdy czwartek, 13:35 - 14:20,
sala 31 |
Rafał Zimny | 23/25 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek przy ulicy Jagiellońskiej |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.