Teoretyczne podstawy reklamy 1000-D23TPR-SP
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Rygory zaliczenia zajęć: | zaliczenie na ocenę |
||
Literatura uzupelniająca: | P. Barry, Pomysł w reklamie, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2010 J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Warszawa 1996 M. Kochan, Slogany w reklamie i polityce, Warszawa 2003 A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk 2001 P. Kotler, Marketing, Wydawnictwo Rebis, 2005 R. Heath , Ukryta moc reklamy, Gdańsk 2006 |
||
Metody dydaktyczne: | metody dyskusyjne wykład konwersatoryjny |
||
Literatura: |
J. Kall, Reklama, Warszawa 2013 A. Murdoch, Kreatywność w reklamie, Warszawa 2019 A. Barska, M. Michałowska, J. Śnihur, Reklama wczoraj i dziś, Warszawa 2016 Y. Miles, Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej, Warszawa 2018 D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003 R. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi, Sopot 2008 J. Ph. Jones , Jak działa reklama, Gdańsk 2004 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Pisemne zaliczenie końcowe. |
||
Zakres tematów: |
Wprowadzenie do reklamy – najważniejsze pojęcia. Cele, funkcje, rodzaje reklamy. Reklama w procesie komunikacyjnym. Nośniki reklamy. Oddziaływanie reklamy. Wpływ emocji na skuteczność przekazu reklamowego. Reklama jako komunikat i kreator potrzeb. Kreatywność w reklamie. Strategia reklamy. Konstruowania przekazu reklamowego.Język reklamy, slogany.Analiza i interpretacja przykładowych reklam - case study. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każdy wtorek, 17:30 - 19:00,
sala 1.46 |
Katarzyna Miętkiewicz-Centała | 23/45 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Biblioteka Główna UKW |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.