Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w biznesie 1400-PwB12MB-SP
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: Marketing : materiały do ćwiczeń, red. nauk. Grażyna Rosa, Warszawa : C. H. Beck, 2011.
Psychologia zachowań konsumenckich, Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka, Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.





Metody dydaktyczne: ćwiczenia konwersatoryjne
metody aktywizujące
metody dyskusyjne
metody problemowe
Metody dydaktyczne - inne: ćwiczenia konwersatoryjne, metody dyskusyjne, metody kooperatywne, metody problemowe
Literatura:

Marketing : podręcznik akademicki, Eugeniusz Michalski, Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003.

Marketing : podręcznik europejski, Philip Kotler, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002.

Efekty uczenia się:

W1: zna i rozumie istotę procesów marketingowych i ich wpływ na gospodarkę wolnorynkową i otoczenie biznesowe (K_W06)

U1: identyfikuje otoczenie marketingowe i umie wykorzystać zdobytą wiedzę do zastosowania narzędzi marketingowych w środowisku biznesowym (K_U02)

U2: wskazuje zmiany w gospodarce i społeczeństwie oraz dostosowuje do nich odpowiednie strategie i narzędzia marketingowe (K_U03)

K1: jest przygotowany do przedsiębiorczego myślenia i działania w oparciu o zdobytą wiedzę z zakresu marketingu (K_K05)

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na ocenę: kolokwium pisemne z treści omawianych podczas konwersatorium

0-50% niedostateczny

51-60% dostateczny

61-70% dostateczny plus

71-80% dobry

81-90% dobry plus

91-100% bardzo dobry

Zakres tematów:

Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa i jego wpływ na podejmowanie decyzji marketingowych . Pozyskiwanie niezbędnych danych i informacji. Podstawy badań marketingowych

Formy komunikacji marketingowej

Segmentacja rynku

Czynniki decyzji zakupowych konsumentów

Marka - zarządzanie wizerunkiem, badanie osobowości marki

Metody badań marketingowych

Kwestie etyczne związane z działalnością marketingową przedsiębiorstwa

Myślenie projektowe, design thinking, projektowanie z myślą o odbiorcy, metoda persony

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi czwartek (nieparzyste), 14:30 - 16:00, sala 113
Magdalena Szczepańska 28/28 szczegóły
2 co drugi czwartek (nieparzyste), 16:15 - 17:45, sala 113
Magdalena Szczepańska 23/28 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek przy placu Weyssenhoffa
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)