Kampanie komunikacyjne 1000-Pt-RPR35KK-SP
Konwersatorium (KON)
Semestr zimowy 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Rygory zaliczenia zajęć: | zaliczenie na ocenę |
||
Literatura uzupelniająca: | Zaborowski Adam, Promując Polskę, Toruń 2018 Trout J., Trout o strategii,Warszawa 2005 Dobek-Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne, Warszawa 2007 Szromnik A., Marketing terytorialny, Kraków 2007 Szymoniuk B., Komunikacja marketingowa: instrumenty i metody, Warszawa 2006 |
||
Metody dydaktyczne: | ćwiczenia konwersatoryjne metody aktywizujące |
||
Literatura: |
Lusińska A., Kampanie społeczne w służbie publicznej, Warszawa 2019 Rose Ch., Jak wygrać kampanie. Komunikacja dla zmian, Łódź 2012 Witek Ewelina, Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia, Wrocław 2017 Szlachetna propaganda dobroci, red. P. Wasilewski, Kraków 2007 Ries A., Trout J., Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie, Gliwice 2007 Człowiek i Społeczeństwo, red. W. Domachowski, Poznań 2003 |
||
Efekty uczenia się: |
Student: W 01 Ma wiedzę na temat ekonomicznych, społecznych i kulturowych uwarunkowań prowadzenia kampanii komunikacyjnych W 02 Ma wiedzę o zasadach prowadzenia kampanii komunikacyjnych w społeczeństwie obywatelskim w warunkach rozwiniętej demokracji W 03 Dysponuje wiedzą o istocie rozwiniętej komunikacji w sferze publicznej W 04 Ma wiedzę na temat roli mediów w warunkach społeczeństwa informacyjnego U 01 Umie analizować i wyjaśniać mechanizmy kampanii komunikacyjnych na poziomie lokalnym i krajowym U 02 Potrafi aktywnie tworzyć i realizować strategie komunikacyjne U 03 Potrafi dostrzec i ocenić społeczne znaczenie szerokiego komunikowania w różnych aspektach życia społecznego i politycznego U 04 Potrafi analizować i oceniać treści przekazu medialnego i potrafi taki przekaz wykorzystać w kampaniach komunikacyjnych K 01 Ma świadomość znaczenia zachowywania się w sposób profesjonalny i etyczny przy tworzeniu i realizacji kampanii komunikacyjnych K 02 Jest przygotowany do kierowania małymi zespołami ludzkimi |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność i aktywność na zajęciach. Ocena analiz strategii i przygotowanych przez studentów kampanii komunikacyjnych. |
||
Zakres tematów: |
Analiza wybranych kampanii komunikacyjnych przeprowadzonych w Polsce i na świecie. Analiza strategii komunikacyjnych w różnych sferach życia publicznego prowadzonych przez różne podmioty. Przygotowanie przez studentów i omówienie strategii komunikacyjnych. Przygotowanie i prezentacja przygotowanych przez studentów własnych projektów kampanii komunikacyjnych. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każdy wtorek, 14:30 - 16:00,
(sala nieznana)
|
Wojciech Jurkiewicz | 6/6 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.