Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztaty reklamy i PR 1000-D24WRiPR-SP
Laboratorium (LAB) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: Dooley R., Neuromarketing, Warszawa 2021.
Reich T., Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych, Lublin 2016.
Metody dydaktyczne: ćwiczenia laboratoryjne
metody aktywizujące
metody dyskusyjne
metody pracy ze źródłami
metody problemowe
warsztaty
Metody dydaktyczne - inne: Metody pracy zdalnej na odległość.
Literatura:

Budzyński W., Public Relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Warszawa 2008.

Rojek R., Marka Narodowa - czy relikt przeszłości, Gdańsk 2007.

Mardoch A., kreatywność w reklamie, Warszawa 2020

Efekty uczenia się:

W01 student zna reklamę i PR jako narzędzia perswazyjnej komunikacji

U01 potrafi analizować treści przekazu promocyjnego pod kątem potencjalnej skuteczności ich wpływu na zachowania człowieka

U02 potrafi przygotować program kampanii reklamowej oraz plan zastosowania technik PR

K01 student jest gotów do tworzenia kampanii reklamowych wybranych firm i instytucji

K02 jest gotów do działalności na rzecz interesu publicznego

K03 jest gotów do inicjowania działań społecznych

K04 jest gotów do przestrzegania zasad etyki zawodowej.

Metody i kryteria oceniania:

Przygotowanie i prezentacja na zajęciach projektu kampanii reklamowej wybranej firmy, osoby lub instytucji.

Frekwencja na zajęciach, udział w dyskusji

Zakres tematów:

1. Typologia i klasyfikacja reklam i działalności PR.

2. Różne aspekty działań PR i reklamy.

3. Kreowanie wizerunku w mediach.

4. Autoprezentacja w kontaktach z mediami.

5. Marka narodowa

6. E- PR

7. Budowanie wizerunku miast - studium przypadków

8. Media relations

9. Etyka działań PR

10. ETyka w reklamie.

11. Analiza przykładowych kampanii reklamowych i PR

12. Analiza przykładowych kampanii reklamowych i PR

13. Prezentacja przygotowanych kampanii reklamowych i strategii PR

14. Prezentacja przygotowanych kampanii reklamowych i strategii PR

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 8:15 - 9:45, (sala nieznana)
Katarzyna Domańska, Wiesław Czechowski 15/15 szczegóły
2 każdy wtorek, 10:00 - 11:30, (sala nieznana)
Wiesław Czechowski, Katarzyna Domańska 15/15 szczegóły
3 każda środa, 11:00 - 12:30, (sala nieznana)
Katarzyna Domańska, Wiesław Czechowski 15/15 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)