Literatura uzupelniająca: |
Booher D., Communicate with Confidence: How to Say it Right the First Time and Every Time, Nowy Jork 2011.
Brockert S., Pokonać stres, Warszawa 2003.
Cialdini R.B., Influence: The Psychology of Persuasion, Nowy Jork 2008.
Gutman J., Jak sobie radzić ze stresem?, Kielce 2001.
Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, Warszawa 2004.
Łasiński G., Sztuka prezentacji, Poznań 2000.
Oczkoś M., Sztuka poprawnej wymowy, czyli o bełkotaniu i faflunieniu, Warszawa 2007.
Szmajke A., Autoprezentacja. Maski, pozy, mity, Olsztyn 1999.
Uścińska B., Komunikacja wizerunkowa w mediach, Wrocław 2015.
|
Literatura: |
Booher D., Zadbaj o swoją prezentację. Jak wyglądać z klasą, mądrze myśleć, przemawiać i działać, Warszawa 2016.
Cieciarska-Zajdel B., Trening głosu, Warszawa 2012.
Detz J., Sztuka przemawiania. Nie co mówić, ale jak mówić, Gdańsk 2002.
Kania P., Wyraźnie… Dokładnie… Precyzyjnie… Recytacja i wystąpienia publiczne, Gdynia 2014.
Lemmermann H., Komunikacja niewerbalna. Szkoła retoryki, Wrocław 1999.
Lunden B., Rosell L., Techniki prezentacji. O sztuce przemawiania, angażowania i przekonywania, Gdańsk 2003.
McKay M., Davis M., Fanning P., Sztuka skutecznego porozumiewania się. Praca, rodzina, zabawa, Gdańsk 2010.
Menard J. D, Jak występować publicznie, Warszawa 2009.
Murdoch A., Prezentacje i wystąpienia, Warszawa 2000.
Rzędowska A., Rzędowski J., Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce, Gliwice 2009.
Tokarz M., Argumentacja, perswazja, manipulacja, Gdańsk 2006.
Thiel E., Komunikacja niewerbalna. Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów, Wrocław 2008.
Wiszniewski A., Jak przekonująco mówić i przemawiać, Warszawa-Wrocław 1994.
|
Efekty uczenia się: |
W1: Ma wiedzę na temat wyzwań współczesnego świata, konieczności osobistego rozwoju i doskonalenia.
W2: Student wie, jak wykorzystać zawansowane narzędzia komunikacyjne podczas wystąpień o charakterze publicznym. Potrafi pozyskiwać i selekcjonować informacje na temat zjawisk społecznych.
U1: Student jest kompetentny, aby samodzielnie przygotować profesjonalne wystąpienia publiczne. Potrafi wyrażać w nich własne opinie, jak i uwzględniać inne punkty widzenia.
U2: Student rozumie mechanizmy zachowań człowieka w życiu publicznym, wiedzę tę wykorzystuje przy realizacji projektów w zespole.
K1: Student stara się w sposób nowatorski realizować powierzone mu projekty, w tym wystąpienia publiczne.
|