Seminarium licencjackie 1000-ISP35S-SP
Seminarium (SEM)
Semestr zimowy 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||
Rygory zaliczenia zajęć: | zaliczenie |
||
Literatura uzupelniająca: | Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2003. Eco U., Jak napisać pracę dyplomową – poradnik dla humanistów, Warszawa 2007. Pułło A., Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2000. Pytkowski W., Organizacja badań i ocena prac naukowych, Warszawa 1985. Stachowiak Z., Metodyka i metodologia pisania prac kwalifikacyjnych, Warszawa 2001. Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych, Katowice 2005. Wójcik K., Piszę akademicką pracę promocyjna – licencjacką, magisterską, doktorską, Warszawa 2012. Żebrowski, Technika pisania prac licencjackich i magisterskich: zagadnienia wybrane, Olsztyn 2008. |
||
Metody dydaktyczne: | metody dyskusyjne metody proseminaryjne |
||
Metody dydaktyczne - inne: | konsultacje, dyskusje, |
||
Literatura: |
literatura indywidualnie ustalana ze studentami, zgodnie z tematami prac dyplomowych |
||
Efekty uczenia się: |
WO1: Student posiada wiedzę na temat metod oraz technik badania zjawisk innowacyjności i zarządzania sferą publiczną. Zna terminologię oraz wie, gdzie i jak pozyskać dane do pracy licencjackiej. WO2: Student ma wiedzę na temat interdyscyplinarnego charakteru badań nad innowacyjnością i zarządzaniem sferą publiczną. W033: Student ma wiedzę z zakresu prawa autorskiego, wie jak stosować przypisy oraz jaką rolę pełnią one w pracy licencjackiej. U01: Posiada umiejętności samodzielnego wyszukiwania i analizowania źródeł. Potrafi wykorzystać je w pracy licencjackiej. U02: Wykazuje się umiejętnościami badawczymi, analizując zjawiska polityczne, społeczne i kulturowe. U03: W pracy badawczej wykazuje się umiejętnościami krytycznej analizy i interpretacji zjawisk politycznych i kulturowych, potrafi także odpowiednio argumentować wyciągane przez siebie wnioski. K01: Dostrzega ograniczenia własnej wiedzy oraz swoich umiejętności, przez co rozumie potrzebę uczenia się przez całe. |
||
Metody i kryteria oceniania: |
ocena postępów w pisaniu pracy |
||
Zakres tematów: |
• Na seminarium licencjackim studenci informują o postępach w wykonaniu pracy licencjackiej; • Omawianie wyników badań; • Dyskusja o literaturze przedmiotu i źródłach pozyskania danych; • Doskonalenie umiejętności wyszukiwania i przetwarzania informacji niezbędnych do samodzielnego pisania pracy licencjackiej; • Redakcja pracy pisemnej. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każdy czwartek, 12:45 - 14:15,
(sala nieznana)
|
Magdalena Bierzyńska-Sudoł | 14/14 |
szczegóły![]() |
2 |
każdy wtorek, 18:00 - 19:30,
(sala nieznana)
|
Alina Kaszkur | 9/9 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.