Liczba godzin: |
15
|
Limit miejsc: |
(brak limitu) |
Zaliczenie: |
Zaliczenie na ocenę |
Rygory zaliczenia zajęć: |
zaliczenie na ocenę
|
Literatura uzupelniająca: |
Zeszyty naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 429, Ekonomiczne problemy turystyki nr 7, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin
Wybrane portale internetowe, materiały informacyjne (m.in. mapy, broszury informacyjne i produktowe, foldery, ulotki)
Kalecińska J. (red.), 2013, Nowe technologie w branży turystycznej, AWF, Warszawa
|
Metody dydaktyczne: |
ćwiczenia terenowe metody aktywizujące metody dyskusyjne metody pracy ze źródłami metody problemowe
|
Literatura: |
Merski J., Piotrowski J.P., 2008, System informacji a ruch turystyczny, ALMAMER, Warszawa
Kruczek Z., Walas B., 2004, Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków
Merski J., 2002, Informacja turystyczna, WSE, Warszawa
|
Efekty uczenia się: |
U01 – student potrafi w praktyce wykorzystać wybrane narzędzia informacji i dystrybucji IT oraz narzędzia promocji turystycznej (K_U02, K_U03)
U02 – student potrafi stworzyć materiał informacyjny i promocyjny skierowany do turysty, w języku polskim i obcym, wg określonych reguł i zasad (K_U06, K_U07, K_U08)
K01- Student potrafi działać w zespole przyjmując w nim różne role, ma świadomość konieczności pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności w pracy (K_K03)
|
Metody i kryteria oceniania: |
zaliczenie przedmiotu odbywa się na podstawie oceny wykonanych ćwiczeń/projektów, aktywności i obecności studenta na zajęciach
|
Zakres tematów: |
Tworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z turystyką i rekreacją
1) zasady tworzenia Logo i logotypu.
2) tworzenie informacji turystycznej o produkcie skierowana do różnych grup odbiorców
3) Tworzenie materiałów informacyjno – promocyjnych dotyczących konkretnego produktu turystycznego
4) Organizacja stoiska na targach turystycznych
5)Wykorzystanie multimediów i internetu do tworzenia do promocji produktów turystycznych
|