Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie produktem turystycznym 1500-TR-G36ZPT-SP
Wykład (WYK) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: Wybrana literatura angielskojęzyczna
Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny
wykład w toku problemowym
Literatura:

Kaczmarek, Jacek, Andrzej Stasiak, and Bogdan Włodarczyk. Produkt turystyczny: pomysł, organizacja, zarządzanie. Polskie Wydawn. Ekonomiczne, 2005.

Marciszewska, Barbara. "Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń."Warszawa, Wyd. CH Beck (2010)

Nowacki, Marek. "Atrakcje turystyczne, dziedzictwo i jego interpretacja-jako produkt turystyczny." Problemy Turystyki, Problems of Tourism 22.2 (1999): 5-12.

Meyer, Beata. "Nowe trendy w kształtowaniu produktów turystycznych." ACTA SCIENTIARUM POLONORUM (2010): 313.

Strony internetowe produktów różnego typu (obszar – kraj, region, miasto; wydarzenie; usługa, szlak, hotel itd.).

Efekty uczenia się:

W01 (KW01)- posiada podstawową wiedzę z zakresu prooblematyki produktów turystycznych i ich związków ze środowiskiem przyrodniczym

W02 (KW02)- ma wiedzę pozwalającą na prawidłowe interpretowanie procesów zachodzących w środowisku przyrodniczym dla potrzeb tworzenia produktów turystycznych

W03 (KW04) posiada wiedzę w zakresie technik i narzędzi badawczych umożliwiających planowanie i przeprowadzanie badań związanych z turystyką i rekreacją oraz ich opisywanie i interpretowanie w odniesieniu do produktów turystycznych

W04 (KW09) - ma wiedzę z zakresu tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości odnoszącej się do różnych typów produktów turystycznych

U01 (KU01) - stosuje podstawowe narzędzia i metody badawcze w realizacji badań w zakresie produkótw turystycznych

U02 (KU03) - planuje i wykonuje proste zadania badawcze lub ekspertyzy produktów turystycznych pod kierunkiem opiekuna naukowego

U03 (KU07) -potrafi samodzielnie przygotować opracowanie dotyczące różych tyrpów produktów turystycznych

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin w formie projektu

Zakres tematów:

Produkt turystyczny sensu stricto i sensu largo.

Rodzaje produktu turystycznego (usługa, wydarzenie, region itd.)

Produkt przedsiębiorstwa i terytorium.

Produkt turystyczny w ujęciu producenta i konsumenta.

Etapy planowania i budowania produktu turystycznego.

Kreowanie marki produktu (branding).

Produkty markowe na świcie i w Polsce.

Strategie rozwoju produktu turystycznego.

Struktury organizacyjne dla promocji i rozwoju produktu.

Zarządzanie produktem turystycznym w Polsce i na świecie

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi poniedziałek (nieparzyste), 11:00 - 12:30, (sala nieznana)
Anna Dłużewska 28/28 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)