Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy marketingu i finansów 1500-ZKS36PMF-SP
Wykład (WYK) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Metody dydaktyczne: ćwiczenia konwersatoryjne
metody dyskusyjne
metody kooperatywne
metody problemowe
Literatura:

Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Magdalena Dynus, Bożena Kołosowska, Piotr Prewysz-Kwinto Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Efekty uczenia się:

• Rozumie powstawanie i przebieg zjawisk klimatycznych i ich anomalii w odniesieniu do gospodarki globalnej K_W01

• Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości i zarzadzania nimi K_W08

• Wykonuje proste zadania praktyczne z zakresu symulacji prowadzenia przedsiębiorstwa K_u03

• Posiada umiejętność wypowiadania się w języku polskim, zna podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i finansów w języku angielskim K_U06

• Potrafi odpowiednio określić priorytety merytoryczne i etyczne służące optymalnej realizacji zadań K_K03

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie pisemne - praca w grupie

Zakres tematów:

1. Podstawowe pojęcie marketingu

2. Produkt

3. Cena

4. Dystrybucja

5. Promocja

6. Ludzie

7. Badania marketingowe

8. Planowanie i zarzadzanie marketingowe

9. Wstępna analiza sprawozdania finansowego

10. Analiza wskaźnikowa

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 16:15 - 17:45, (sala nieznana)
Maryla Bieniek-Majka 6/6 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)