Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w biznesie 1400-PwB1MB-NP
Wykład (WYK) Rok akademicki 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: Kotler Ph., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016.
tenże, Marketing 4.0
tenże, Przez marketing d wzrostu
Garbarski L. (red.), Marketing. Koncepcja skutecznych działań, PWN, Warszawa 2011.
Czubała A., Podstawy marketingu, Wyd. PWE, Warszawa, 2012
Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny
Literatura:

Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2003.

Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2018.

Mruk H., Pilarczyk B., Kompendium wiedzy o marketingu, PWN, Warszawa 2006.

Efekty uczenia się:

W1: zna i rozumie istotę marketingu i promocji, rozumie jego wpływ na prowadzenie biznesu i otoczenie biznesowe (K_W06)

U1: identyfikuje potrzeby klientów, tworzy strategię marketingową i umie wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną do przygotowania skutecznej strategii marketingowej (K_U02)

U2: potrafi prognozować zmiany w gospodarce i dostosowywać do nich odpowiednie strategie marketingowe (K_U03)

K1: wykorzystuje nabytą wiedzę z zakresu marketingu w procesie zarządzania w biznesie posługując się poznanymi narzędzia i strategiami marketingu (K_K05)

Metody i kryteria oceniania:

test (pytania zamknięte)

do zaliczenia wymagane min. 60% poprawnych odpowiedzi

Zakres tematów:

1. Pojęcie marketingu i ewolucja koncepcji marketingowej

2. Otoczenie marketingowe

3. Marketing mix (4P, 7P)

4. Planowanie marketingowe

5. Strategie marketingowe

6. Zarządzanie marką

7. Badania marketingowe

8. STP marketing

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Witold Goszka 15/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)