Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztaty reklamy i PR 1000-D23WRiPR-SP
Laboratorium (LAB) Semestr zimowy 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: Bralczyk, J. (2004). Język na sprzedaż. Sopot: Gdańskie
Wydawnictwo Psychologiczne.
Eslinger, T. (2014). Mobile Magic: The Saatchi and Saatchi Guide to Mobile Marketing and Design. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc.
Ford, R., Wiedermann, J. (2010). The Internet Cas Study Book. Koln: Taschen.
Hunter, L. (2013). Kurs pisania scenariuszy. Myślenice:
Wydawnictwo Filmowe.
Janiszewska, K., Korsak, R., Kwarciak, B. i in. (2009). Wiedza o
reklamie. Od pomysłu do efektu. Warszawa-Bielsko-Biała: Wydawnictwo Szkolne PWN.
King, S. (2000). Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika.
Warszawa: Prószyński Media.
Ogilvy, D. (2008). Ogilvy o reklamie. Warszawa: Wydawnictwo
Studio EMKA.
Sheehan, B. (2013). Loveworks. Nowy Jork: powerHouse Books.
Souter, N., Newman, S. (2012). Plakat i reklama. Przewodnik.
Warszawa: MUZA S.A.

Metody dydaktyczne: ćwiczenia laboratoryjne
metody dyskusyjne
metody kooperatywne
metody pracy ze źródłami
metody problemowe
warsztaty
wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne - inne: - praca projektowa
- praca w grupach
- ćwiczenia indywidualne i/lub grupowe
- analiza studium przypadku
- pogadanka/dyskusja
- prezentacja
Literatura:

Sullivan, L. (2007). Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane

reklamy. Gliwice: Wydawnictwo HELION.

Wrycza-Bekier, J. (2010). Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów do Internetu. Gliwice: Wydawnictwo Helion.

Young, M. (2018). Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej. Warszawa: Wydawnictwo Arkady.

Efekty uczenia się:

K_W04

Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form

przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

K_U03

Student potrafi komunikować się z otoczeniem z użyciem specjalistycznej

terminologii, związanej z zawodem dziennikarskim, mediami i komunikacją

społeczną.

K_K03

Student jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych, współorganizowania działalności na rzecz środowiska społecznego.

K_K04 Student jest gotów do inicjowania działań na rzecz interesu publicznego

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.

K_K06

Student jest gotów do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, w tym

przestrzegania zasad etyki zawodowej i wymagania tego od innych, a także o

dorobek i tradycje zawodu dziennikarskiego i innych zawodów związanych z

komunikacją społeczną.

Metody i kryteria oceniania:

Praca projektowa polegająca na stworzeniu kreacji reklamowej dla wymyślonego produktu lub marki.

Ocena finalna to średnia arytmetyczna not za następujące formaty:

banner; newsletter; kreacje social mediowe (statyczne i ruchome).

Kryteria oceny:

- etyka,

- poprawność językowa,

- perswazyjność.

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie

2. Problematyka briefu

3. Etyka w reklamie

4. Reklama drukowana

5. Kampanie bannerowe

6. Kampanie digitalowe

8. Kampanie mailingowe

9. Reklama ambientowa, radiowa, TVC

10. Jak przetrwać w tym biznesie?

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 wielokrotnie, czwartek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 14:00, sala 411
Michał Baluch 15/15 szczegóły
2 wielokrotnie, czwartek (niestandardowa częstotliwość), 14:00 - 20:00, sala 411
Michał Baluch 13/15 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek przy ulicy Ogińskiego
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)