Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Analiza przekazów reklamowych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D24APR-SD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Analiza przekazów reklamowych
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wiesław Czechowski
Prowadzący grup: Wiesław Czechowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W07: student ma rozszerzoną wiedzę o komunikacji międzyludzkiej, mechanizmach psychologicznych charakteryzujących funkcjonowanie grupy

K_W11: student zna w pogłębiony sposób metody i narzędzia badań medioznawczych, narzędzia stosowane w agencjach reklamowych i we współczesnym public relations, metody badania opinii publicznej, wybrane metody psychologii społecznej i socjologii, zna sposoby argumentowania

K_U11: potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu medioznawstwa, prawa, politologii, psychologii, socjologii dla analizy i oceny przekazów reklamowych, public relations

K_U20: potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu filologii, teatroznawstwa, filmoznawstwa dla analizy i oceny przekazów reklamowych, public relations

K_K13: student potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

bez wymagań wstępnych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)