Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D24PMR-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Psychologiczne mechanizmy reklamy
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Rafał Zimny
Prowadzący grup: Rafał Zimny
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Efekty modułowe


Student:


1. (W01) zna, definiuje, rozpoznaje i opisuje kulturowe, językowe i społeczne zaplecze stosowanych w reklamie technik psychologicznego wpływu na odbiorcę .

2. (W02) zna, definiuje, rozpoznaje i opisuje mechanizmy psychologiczne warunkujące skuteczną komunikację reklamową.

3. (U01) potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii percepcji i psychologii społecznej (oraz semiotyki i komunikologii) w celu krytycznej oceny przekazów reklamowych, związanych z promocją marek komercyjnych, uwzględniając poznane uwarunkowania dotyczące skuteczności i atrakcyjności przekazu reklamowego dla odbiorcy.

4. (K01) potrafi ocenić wpływ komunikacji reklamowej na stan więzi społecznych, uwzględniając obowiązujące komunikacyjne normy etyczne.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.