Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

PR i marketing polityczny

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D24PRiMP-SD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PR i marketing polityczny
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Wiedza:

K_W13 ma pogłębioną wiedzę o systemach norm organizujących struktury społeczne: etycznych, prawnych, obyczajowych, w tym grzeczności komunikacyjnej, pragmatycznych, w tym służących skuteczności komunikacyjnej

W 01

K_W13 Student ma wiedzę o systemach norm organizujących struktury społeczne: etycznych, prawnych, obyczajowych, w tym grzeczności komunikacyjnej, pragmatycznych, w tym służących skuteczności komunikacyjnej

Umiejętności:

K_U 11 potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu medioznawstwa, prawa, politologii, psychologii, socjologii dla analizy i oceny przekazów reklamowych, public relations

U 01

K_U11 Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu medioznawstwa, prawa, politologii,psychologii, socjologii dla analizy i oceny przekazów reklamowych, public relations

K_U12 potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu medioznawstwa, prawa, politologii, psychologii, socjologii dla krytycznej oceny tych przekazów medialnych, reklamowych i public relations z punktu widzenia poznanych norm oraz pod względem skuteczności i atrakcyjności dla odbiorcy

U 02

K_U 12 Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu medioznawstwa, prawa, politologii, psychologii, socjologii dla krytycznej oceny tych przekazów medialnych, reklamowych i public relations z punktu widzenia poznanych norm oraz pod względem skuteczności i atrakcyjności dla odbiorcy

Kompetencje społeczne:

K_K11 umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów działań społecznych, w tym politycznych, dziennikarskich, marketingowych, reklamowych, public relations, potrafi przewidzieć skutki tych działań

K 01

K_K11 Student potrafi umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów działań społecznych, w tym politycznych, dziennikarskich, marketingowych, reklamowych, public relations, potrafi przewidzieć skutki tych działań

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)