Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-marketing i nowoczesne formy promocji

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D36EMiNFP-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: E-marketing i nowoczesne formy promocji
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Prowadzący grup: Magdalena Bierzyńska-Sudoł
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Wiedza:


K_W02 ma ogólną wiedzę o wybranych zagadnieniach z dziedzin: nauki o


komunikowaniu, socjologii, psychologii, prawa, politologii, ekonomii -


potrzebnych do stworzenia systemu wiedzy istotnej dla pracy dziennikarza,


rzecznika prasowego, pracownika agencji reklamowej, specjalisty w zakresie


public relations


W01 K_W02 Student posiada wiedzę o wybranych zagadnieniach z dziedzin: nauki o


komunikowaniu, socjologii, psychologii, prawa, politologii, ekonomii -


potrzebnych do stworzenia systemu wiedzy istotnej dla pracy dziennikarza,


rzecznika prasowego, pracownika agencji reklamowej, specjalisty w zakresie


public relations


K_W13 ma wiedzę na temat sposobu właściwego użytkowania Internetu


W 02 K_W13 Student potrafi właściwie użytkować Internet


Umiejętności:


K_U 03 potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i analizy zjawisk w


obserwowanej i przeżywanej rzeczywistości


U 01 K_U03 Student wykorzystuje wiedzę teoretyczną do opisu i analizy zjawisk w obserwowanej i przeżywanej rzeczywistości


Kompetencje społeczne:


K_K01 zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę ciągłego dokształcania i rozwoju


K 01 K_K01 Student zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę ciągłego dokształcania i rozwoju


K_K04 potrafi właściwie określić priorytety niezbędne w realizacji podjętego przez siebie i innych działania


K 02 K_K04 Student prawidłowo określa priorytety niezbędne do realizacji podjętego przez siebie i innych działania

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)