Zaawansowane badanie społeczności graczy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG36ZBSG-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zaawansowane badanie społeczności graczy |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
18.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Praktyka zawodowa, 37 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Chmielewski | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Chmielewski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Praktyka zawodowa - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 (WG02) zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane metody i teorie wyjaśniające zależności między elementami teorii badania gier i społeczności graczy oraz projektowania gier W02 (WG03, WG04) zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane szczegółowe zagadnienia z zakresu badania społeczności graczy i ich praktyczne zastosowania wiązywać problemy w obszarze badania społeczności graczy (w tym problemy badawcze) U01 (UO01, UO02) potrafi planować i organizować pracę zespołu badawczego lub wdrożeniowego w obszarze badańnad społecznościami graczy. K01 (KR01, KR03) jest gotów do etycznej pracy w zespole badawczym w obszarze groznawczym – w tym jako członek zespołu interdyscyplinarnego- oraz stosowania dobrych praktyk groznawczych. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | zaliczone przedmioty modułu specjalnościowego "Badanie gier" sem. V |
|
Bilans pracy studenta: | Praca własna studenta w otoczeniu społ-gosp. (praca zawodowa pod nadzorem opiekuna stażu) – min. 270H = 18 ECTS |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.