Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Techniki promocji i sprzedaży

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-ISP-B36TPS-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Techniki promocji i sprzedaży
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Sikora-Gaca
Prowadzący grup: Małgorzata Sikora-Gaca
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

TPiS_W01. Ma podstawową wiedzę o człowieku, szczególnie o jego preferencjach społeczno-gospodarczych i tych aspektach, które wpływają proces konsumpcji dóbr.

TPiS _W02. Ma uporządkowaną wiedzę ogólną obejmującą metody i techniki badania preferencji konsumentów. Wie gdzie i jak pozyskiwać dane, głównie o strategicznym i sprawozdawczym. Ma podstawową wiedzę o zbiorach danych przydatnych do realizacji działań promocyjnych oraz tych sprzedażowych.

TPiS _W03. Ma podstawową wiedzę na temat technik promocyjnych i sprzedażowych, kształtujących popyt, również w odniesieniu do przyszłych preferencji konsumenckich i zmian zachodzących na rynku.

TPiS _U01. Potrafi wykorzystywać techniki promocji i sprzedaży w kanałach komunikacyjnych; potrafi wykorzystać narzędzia komunikacyjne w relacjach z konsumentem, inicjując działania marketingowe.

TPiS _U02. Potrafi analizować i wyjaśniać zachowania człowieka i grup społecznych, szczególnie te stymulujące wzrost konsumpcji. Ma świadomość sprawczej roli człowieka w inicjowaniu kampanii promocyjnych i działań sprzedażowych.

TPiS _K01. Rozumie potrzebę niestannego poznawania nowych technik sprzedaży i promocji, aktualizowania wiedzy nt. zmieniających się potrzeb i preferencji konsumentów, również poszczególnych branż.

TPiS _K02. Potrafi współdziałać i pracować w zespole realizującym działania promocyjne i sprzedażowe. Potrafi dostosować się do wymogów zespołu, zdając sobie sprawę z wyższej efektywności pracy zespołowej nad indywidualną.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty wprowadzające: Innowacyjny lider, Podstawy ekonomii i finansów, Podstawy organizacji i zarządzania, Public relations, Komunikacja międzykulturowa, Badania społeczne w praktyce, Marketing i reklama, Brand design.

Wymagania wstępne: podstawowa wiedza dotycząca rynku i procesów w nim zachodzących, konkurencji, promocji, organizacji, zarządzania, marketingu i reklamy oraz marki.


Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Sikora-Gaca
Prowadzący grup: Małgorzata Sikora-Gaca
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

TPiS_W01. Ma podstawową wiedzę o człowieku, szczególnie o jego preferencjach społeczno-gospodarczych i tych aspektach, które wpływają proces konsumpcji dóbr.

TPiS _W02. Ma uporządkowaną wiedzę ogólną obejmującą metody i techniki badania preferencji konsumentów. Wie gdzie i jak pozyskiwać dane, głównie o strategicznym i sprawozdawczym. Ma podstawową wiedzę o zbiorach danych przydatnych do realizacji działań promocyjnych oraz tych sprzedażowych.

TPiS _W03. Ma podstawową wiedzę na temat technik promocyjnych i sprzedażowych, kształtujących popyt, również w odniesieniu do przyszłych preferencji konsumenckich i zmian zachodzących na rynku.

TPiS _U01. Potrafi wykorzystywać techniki promocji i sprzedaży w kanałach komunikacyjnych; potrafi wykorzystać narzędzia komunikacyjne w relacjach z konsumentem, inicjując działania marketingowe.

TPiS _U02. Potrafi analizować i wyjaśniać zachowania człowieka i grup społecznych, szczególnie te stymulujące wzrost konsumpcji. Ma świadomość sprawczej roli człowieka w inicjowaniu kampanii promocyjnych i działań sprzedażowych.

TPiS _K01. Rozumie potrzebę nieustannego poznawania nowych technik sprzedaży i promocji, aktualizowania wiedzy nt. zmieniających się potrzeb i preferencji konsumentów, również poszczególnych branż.

TPiS _K02. Potrafi współdziałać i pracować w zespole realizującym działania promocyjne i sprzedażowe. Potrafi dostosować się do wymogów zespołu, zdając sobie sprawę z wyższej efektywności pracy zespołowej nad indywidualną.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty wprowadzające: Innowacyjny lider, Podstawy ekonomii i finansów, Podstawy organizacji i zarządzania, Public relations, Komunikacja międzykulturowa, Badania społeczne w praktyce, Marketing i reklama, Brand design.

Wymagania wstępne: podstawowa wiedza dotycząca rynku i procesów w nim zachodzących, konkurencji, promocji, organizacji, zarządzania, marketingu i reklamy oraz marki.


Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Sikora-Gaca
Prowadzący grup: Małgorzata Sikora-Gaca
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

TPiS_W01. Ma podstawową wiedzę o człowieku, szczególnie o jego preferencjach społeczno-gospodarczych i tych aspektach, które wpływają proces konsumpcji dóbr.

TPiS _W02. Ma uporządkowaną wiedzę ogólną obejmującą metody i techniki badania preferencji konsumentów. Wie gdzie i jak pozyskiwać dane, głównie o strategicznym i sprawozdawczym. Ma podstawową wiedzę o zbiorach danych przydatnych do realizacji działań promocyjnych oraz tych sprzedażowych.

TPiS _W03. Ma podstawową wiedzę na temat technik promocyjnych i sprzedażowych, kształtujących popyt, również w odniesieniu do przyszłych preferencji konsumenckich i zmian zachodzących na rynku.

TPiS _U01. Potrafi wykorzystywać techniki promocji i sprzedaży w kanałach komunikacyjnych; potrafi wykorzystać narzędzia komunikacyjne w relacjach z konsumentem, inicjując działania marketingowe.

TPiS _U02. Potrafi analizować i wyjaśniać zachowania człowieka i grup społecznych, szczególnie te stymulujące wzrost konsumpcji. Ma świadomość sprawczej roli człowieka w inicjowaniu kampanii promocyjnych i działań sprzedażowych.

TPiS _K01. Rozumie potrzebę niestannego poznawania nowych technik sprzedaży i promocji, aktualizowania wiedzy nt. zmieniających się potrzeb i preferencji konsumentów, również poszczególnych branż.

TPiS _K02. Potrafi współdziałać i pracować w zespole realizującym działania promocyjne i sprzedażowe. Potrafi dostosować się do wymogów zespołu, zdając sobie sprawę z wyższej efektywności pracy zespołowej nad indywidualną.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty wprowadzające: Innowacyjny lider, Podstawy ekonomii i finansów, Podstawy organizacji i zarządzania, Public relations, Komunikacja międzykulturowa, Badania społeczne w praktyce, Marketing i reklama, Brand design, Design management, Zarządzanie projektem.


Wymagania wstępne: podstawowa wiedza dotycząca rynku i procesów w nim zachodzących, konkurencji, promocji, organizacji, zarządzania, w tym zarządzania projektem, marketingu i reklamy oraz marki. Znajomość zagadnień związanych z design management, w tym procesów użytkowych tj. jak servis design czy experience design.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)