Statystyka i demografia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-ISP12-SiD-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Statystyka i demografia |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mirosław Geise | |
Prowadzący grup: | Mirosław Geise, Marcin Wałdoch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-01: Ma uporządkowaną wiedzę ogólną obejmującą terminologię, teorie, metody i techniki badań statystycznych zjawisk innowacyjności i zarządzania sferą publiczną. Wie gdzie i jak pozyskiwać dane statystyczne. Ma podstawową wiedzę o zbiorach danych statystycznych przydatnych do badań innowacyjności i zarządzania sferą publiczną oraz o ich interdyscyplinarnym charakterze [K_W06]. W-02: Ma podstawową wiedzę na temat dynamiki procesów innowacyjności i zarządzania sferą publiczną oraz o rozwoju podstawowych metod analizy i interpretacji tych procesów, w tym badania przyszłości [K_W08] U-01: Potrafi prawidłowo wykorzystywać wiedzę z zakresu statystyki i demografii do badań procesów innowacyjności i zarządzania sferą publiczną. Potrafi badać perspektywy rozwoju i zarządzania innowacyjnego społeczeństwa [K_U01]. U-02: Potrafi analizować zjawiska społeczno-gospodarcze przy zastosowaniu ilościowych metod badawczych, w tym statystyki [K_U02]. K-01: Rozumie znaczenie priorytetów i hierarchii problemów w działaniach na rzecz rozwoju dla przyszłości. Potrafi wskazać priorytety [K_K03]. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.