Wprowadzenie do specjalności
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-DZHR23WDS-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do specjalności |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student zna elementarną terminologię oraz podstawowe kategorie pojęciowe specjalności; rozumie ich źródła oraz sposoby zastosowania w obrębie pokrewnych dyscyplin naukowych [K_W01] W02 - Student ma wiedzę o miejscu pedagogiki pracy i andragogiki w systemie nauk pedagogicznych oraz o ich przedmiotowych i metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami [K_W02] W03 - Student ma elementarną wiedzę na temat specjalności; zna sylwetkę absolwenta [K_W13] U01 - Student podejmuje próbę obserwacji i interpretacji zjawisk związanych z podejmowaniem decyzji edukacyjno-zawodowych przez młodzież i osoby dorosłe; analizuje ich powiązania z obszarem działalności pedagogicznej i jej subdyscyplin – pedagogiki pracy i andragogiki [K_U01] U02 - Student potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki pracy i andragogiki jako układu odniesienia dla realizacji zadań specjalności w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjno-zawodowych [K_U02] U03 - Student potrafi wypowiadać się w mowie i na piśmie na tematy dotyczące wybranych zagadnień z zakresu specjalności z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych [K_U06] K01 - Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz etycznego postępowania, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji [ K_K01] K02 Student ma przekonanie o roli i znaczeniu podejmowania działań edukacyjnych [K_K03] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 10 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 25 godzin pracy = 1 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analizę źródeł, - przygotowanie do egzaminu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.