Innowacje w edukacji wczesnoszkolnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-PWP2IWE-ND |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Innowacje w edukacji wczesnoszkolnej |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, pedagogika, spec. pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna [ND] |
Punkty ECTS i inne: |
10.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
WYK
KON
KON
WYK
KON
WYK
WYK
KON
KON
N KON
KON
KON
WYK
KON
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 45 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Nowak | |
Prowadzący grup: | Jolanta Nowak, Maria Sobieszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela (K_W05) W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli (K_W14) U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji (K_U01) U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji (K_U03) U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji (K_U07) U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie (K_U11) K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę (K_K02) K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 45 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Nowak | |
Prowadzący grup: | Jolanta Nowak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela (K_W05) W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli (K_W14) U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji (K_U01) U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji (K_U03) U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji (K_U07) U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie (K_U11) K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę (K_K02) K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
WYK
N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 45 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Nowak | |
Prowadzący grup: | Jolanta Nowak, Maria Sobieszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe: K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04 Efekty przedmiotowe: W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 45 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Nowak | |
Prowadzący grup: | Jolanta Nowak, Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe: K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04 Efekty przedmiotowe: W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną. |
|
Bilans pracy studenta: | 15h wykładów+45h konwersatoriów+190h pracy własnej studenta Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do portfolio, zaprojektowanie gry matematycznej typu escape room, przygotowanie prezentacji, przygotowanie do kolokwium, opracowanie rozwiązań praktycznych związanych z wybraną innowacją pedagogiczną |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 45 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Nowak | |
Prowadzący grup: | Jolanta Nowak, Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe: K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04 Efekty przedmiotowe: W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną. |
|
Bilans pracy studenta: | 15h wykładów+45h konwersatoriów+190h pracy własnej studenta Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do portfolio, zaprojektowanie gry matematycznej typu escape room, przygotowanie prezentacji, przygotowanie do kolokwium, opracowanie rozwiązań praktycznych związanych z wybraną innowacją pedagogiczną |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 45 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Nowak | |
Prowadzący grup: | Jolanta Nowak, Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Efekty kierunkowe: K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04 Efekty przedmiotowe: W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną. |
|
Bilans pracy studenta: | 15h wykładów+45h konwersatoriów+190h pracy własnej studenta Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do portfolio, zaprojektowanie gry matematycznej typu escape room, przygotowanie prezentacji, opracowanie rozwiązań praktycznych związanych z wybraną innowacją pedagogiczną, przygotowanie do kolokwium. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.