Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Innowacje w edukacji wczesnoszkolnej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-P-PWP2IWE-ND
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Innowacje w edukacji wczesnoszkolnej
Jednostka: Kolegium II
Grupy: 2 rok, pedagogika, spec. pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna [ND]
Punkty ECTS i inne: 10.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Nowak
Prowadzący grup: Jolanta Nowak, Maria Sobieszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela (K_W05)

W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli (K_W14)

U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji (K_U01)

U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji (K_U03)

U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji (K_U07)

U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie (K_U11)

K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę (K_K02)

K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych (K_K04)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji

Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną.


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Nowak
Prowadzący grup: Jolanta Nowak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela (K_W05)

W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli (K_W14)

U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji (K_U01)

U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji (K_U03)

U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji (K_U07)

U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie (K_U11)

K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę (K_K02)

K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych (K_K04)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji

Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną.


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Nowak
Prowadzący grup: Jolanta Nowak, Maria Sobieszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Efekty kierunkowe:

K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04


Efekty przedmiotowe:

W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela

W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli


U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji

U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji

U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji

U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie


K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę

K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji

Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną.


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Nowak
Prowadzący grup: Jolanta Nowak, Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Efekty kierunkowe:

K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04


Efekty przedmiotowe:

W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela

W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli


U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji

U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji

U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji

U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie


K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę

K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji

Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną.


Bilans pracy studenta:

15h wykładów+45h konwersatoriów+190h pracy własnej studenta

Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do portfolio, zaprojektowanie gry matematycznej typu escape room, przygotowanie prezentacji, przygotowanie do kolokwium, opracowanie rozwiązań praktycznych związanych z wybraną innowacją pedagogiczną


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Nowak
Prowadzący grup: Jolanta Nowak, Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Efekty kierunkowe:

K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04


Efekty przedmiotowe:

W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela

W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli


U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji

U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji

U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji

U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie


K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę

K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji

Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną.


Bilans pracy studenta:

15h wykładów+45h konwersatoriów+190h pracy własnej studenta

Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do portfolio, zaprojektowanie gry matematycznej typu escape room, przygotowanie prezentacji, przygotowanie do kolokwium, opracowanie rozwiązań praktycznych związanych z wybraną innowacją pedagogiczną


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Nowak
Prowadzący grup: Jolanta Nowak, Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Efekty kierunkowe:

K_W05 K_W14 K_U01 K_U03 K_U07 K_U11 K_K02 K_K04


Efekty przedmiotowe:

W01 - ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki, obejmującą terminologię, teorie i metodyki działań edukacyjnych w zakresie wczesnej edukacji i innowacyjnych działań nauczyciela

W02 - ma uporządkowaną wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji, zna wybrane systemy edukacyjne różnych krajów w kontekście wczesnej edukacji oraz działań innowacyjnych nauczycieli


U01 - posiada pogłębione umiejętności obserwowania; wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych w aspekcie wczesnej edukacji

U02 - potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych we wczesnej edukacji

U03 -potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na temat różnych zagadnień edukacyjnych z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych w kontekście wczesnej edukacji

U04 - potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych we wczesnej edukacji i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie


K01 - jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; angażuje się we współpracę

K02 - utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce edukacyjnej wczesnej edukacji, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań edukacyjnych


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Przedmioty:metodyka edukacji polonistyczna i projektowanie, metodyka edukacji matematycznej i projektowanie, metodyka edukacji przyrodniczej i projektowanie, modele wspierania aktywności edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym, organizacja pracy szkoły, współpraca instytucji edukacyjnej ze środowiskiem, praktyki śródroczne, projektowanie edukacyjne i warsztaty z integracji

Wymagania wstępne: znajomość teorii pedagogicznych w ujęciu historycznym i współczesnym oraz umiejętność przełożenia jej na praktykę edukacyjną.


Bilans pracy studenta:

15h wykładów+45h konwersatoriów+190h pracy własnej studenta

Praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, samodzielne studiowanie literatury, analiza źródeł, opracowanie wybranych zagadnień do portfolio, zaprojektowanie gry matematycznej typu escape room, przygotowanie prezentacji, opracowanie rozwiązań praktycznych związanych z wybraną innowacją pedagogiczną, przygotowanie do kolokwium.


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)