Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pedeutologia

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-P2PED-NP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Pedeutologia
Jednostka: Kolegium II
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 5 godzin więcej informacji
Wykład, 5 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie specyfikę projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (własnej kariery zawodowej), ze szczególnym uwzględnieniem własnych możliwości, zdolności i potrzeb związanych z pracą zawodową, a także potrzeb i możliwości uczniów oraz instytucji, którą reprezentuje (K_W18)

W02: student zna i rozumie specyfikę uczenia się z innymi praktykami i od innych praktyków (K_W07)

U01: student potrafi stworzyć ramowy projekt własnego rozwoju zawodowego, uwzględniając własne zdolności, możliwości i potrzeby oraz oczekiwania dotyczące pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (K_U14)

U02: student potrafi poddawać analizie własną ścieżkę edukacyjną i postrzegać jej znaczenie dla własnej filozofii edukacyjnej oraz korzystać z wyciągniętych wniosków w tworzeniu ramowego projektu własnego rozwoju zawodowego (K_U21)

K01: student ma świadomość własnej wiedzy i umiejętności oraz potrafi wskazać kierunki własnego rozwoju (K_K01)

K02: student potrafi wskazać w ramowym projekcie własnego rozwoju zawodowego formy doskonalenia, z których chciałby skorzystać, aby rozwijać umiejętności utrzymywania prawidłowych relacji w środowisku zawodowym (K_K02)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 5 godzin więcej informacji
Wykład, 5 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie specyfikę projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (własnej kariery zawodowej), ze szczególnym uwzględnieniem własnych możliwości, zdolności i potrzeb związanych z pracą zawodową, a także potrzeb i możliwości uczniów oraz instytucji, którą reprezentuje (K_W18)

W02: student zna i rozumie specyfikę uczenia się z innymi praktykami i od innych praktyków (K_W07)

U01: student potrafi stworzyć ramowy projekt własnego rozwoju zawodowego, uwzględniając własne zdolności, możliwości i potrzeby oraz oczekiwania dotyczące pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (K_U14)

U02: student potrafi poddawać analizie własną ścieżkę edukacyjną i postrzegać jej znaczenie dla własnej filozofii edukacyjnej oraz korzystać z wyciągniętych wniosków w tworzeniu ramowego projektu własnego rozwoju zawodowego (K_U21)

K01: student ma świadomość własnej wiedzy i umiejętności oraz potrafi wskazać kierunki własnego rozwoju (K_K01)

K02: student potrafi wskazać w ramowym projekcie własnego rozwoju zawodowego formy doskonalenia, z których chciałby skorzystać, aby rozwijać umiejętności utrzymywania prawidłowych relacji w środowisku zawodowym (K_K02)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Bilans pracy studenta:

5 godzin wykładów + 5 godzin konwersatoriów + 40 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin pracy studenta = 2 ECTS

(praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, tj.: poszukanie i samodzielne studiowanie wskazanej literatury, zrekonstruowanie znaczenia wskazanych kategorii); przygotowanie pracy zaliczeniowej [jej specyfika jest zawarta w częściach: Metody i kryteria oceniania] zgodnie z wytycznymi przedstawionymi podczas zajęć)

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 5 godzin więcej informacji
Wykład, 5 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Szymczak
Prowadzący grup: Joanna Szymczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01: student zna i rozumie specyfikę projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (własnej kariery zawodowej), ze szczególnym uwzględnieniem własnych możliwości, zdolności i potrzeb związanych z pracą zawodową, a także potrzeb i możliwości uczniów oraz instytucji, którą reprezentuje (K_W18)

W02: student zna i rozumie specyfikę uczenia się z innymi praktykami i od innych praktyków (K_W07)

U01: student potrafi stworzyć ramowy projekt własnego rozwoju zawodowego, uwzględniając własne zdolności, możliwości i potrzeby oraz oczekiwania dotyczące pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (K_U14)

U02: student potrafi poddawać analizie własną ścieżkę edukacyjną i postrzegać jej znaczenie dla własnej filozofii edukacyjnej oraz korzystać z wyciągniętych wniosków w tworzeniu ramowego projektu własnego rozwoju zawodowego (K_U21)

K01: student ma świadomość własnej wiedzy i umiejętności oraz potrafi wskazać kierunki własnego rozwoju (K_K01)

K02: student potrafi wskazać w ramowym projekcie własnego rozwoju zawodowego formy doskonalenia, z których chciałby skorzystać, aby rozwijać umiejętności utrzymywania prawidłowych relacji w środowisku zawodowym (K_K02)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Bilans pracy studenta:

5 godzin wykładów + 5 godzin konwersatoriów + 40 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin pracy studenta = 2 ECTS

(praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, tj.: poszukanie i samodzielne studiowanie wskazanej literatury, zrekonstruowanie znaczenia wskazanych kategorii); przygotowanie pracy zaliczeniowej [jej specyfika jest zawarta w częściach: Metody i kryteria oceniania] zgodnie z wytycznymi przedstawionymi podczas zajęć)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)