Pedeutologia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P2PED-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedeutologia |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 5 godzin
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna i rozumie specyfikę projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (własnej kariery zawodowej), ze szczególnym uwzględnieniem własnych możliwości, zdolności i potrzeb związanych z pracą zawodową, a także potrzeb i możliwości uczniów oraz instytucji, którą reprezentuje (K_W18) W02: student zna i rozumie specyfikę uczenia się z innymi praktykami i od innych praktyków (K_W07) U01: student potrafi stworzyć ramowy projekt własnego rozwoju zawodowego, uwzględniając własne zdolności, możliwości i potrzeby oraz oczekiwania dotyczące pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (K_U14) U02: student potrafi poddawać analizie własną ścieżkę edukacyjną i postrzegać jej znaczenie dla własnej filozofii edukacyjnej oraz korzystać z wyciągniętych wniosków w tworzeniu ramowego projektu własnego rozwoju zawodowego (K_U21) K01: student ma świadomość własnej wiedzy i umiejętności oraz potrafi wskazać kierunki własnego rozwoju (K_K01) K02: student potrafi wskazać w ramowym projekcie własnego rozwoju zawodowego formy doskonalenia, z których chciałby skorzystać, aby rozwijać umiejętności utrzymywania prawidłowych relacji w środowisku zawodowym (K_K02) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 5 godzin
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna i rozumie specyfikę projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (własnej kariery zawodowej), ze szczególnym uwzględnieniem własnych możliwości, zdolności i potrzeb związanych z pracą zawodową, a także potrzeb i możliwości uczniów oraz instytucji, którą reprezentuje (K_W18) W02: student zna i rozumie specyfikę uczenia się z innymi praktykami i od innych praktyków (K_W07) U01: student potrafi stworzyć ramowy projekt własnego rozwoju zawodowego, uwzględniając własne zdolności, możliwości i potrzeby oraz oczekiwania dotyczące pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (K_U14) U02: student potrafi poddawać analizie własną ścieżkę edukacyjną i postrzegać jej znaczenie dla własnej filozofii edukacyjnej oraz korzystać z wyciągniętych wniosków w tworzeniu ramowego projektu własnego rozwoju zawodowego (K_U21) K01: student ma świadomość własnej wiedzy i umiejętności oraz potrafi wskazać kierunki własnego rozwoju (K_K01) K02: student potrafi wskazać w ramowym projekcie własnego rozwoju zawodowego formy doskonalenia, z których chciałby skorzystać, aby rozwijać umiejętności utrzymywania prawidłowych relacji w środowisku zawodowym (K_K02) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 5 godzin wykładów + 5 godzin konwersatoriów + 40 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin pracy studenta = 2 ECTS (praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, tj.: poszukanie i samodzielne studiowanie wskazanej literatury, zrekonstruowanie znaczenia wskazanych kategorii); przygotowanie pracy zaliczeniowej [jej specyfika jest zawarta w częściach: Metody i kryteria oceniania] zgodnie z wytycznymi przedstawionymi podczas zajęć) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 5 godzin
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna i rozumie specyfikę projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (własnej kariery zawodowej), ze szczególnym uwzględnieniem własnych możliwości, zdolności i potrzeb związanych z pracą zawodową, a także potrzeb i możliwości uczniów oraz instytucji, którą reprezentuje (K_W18) W02: student zna i rozumie specyfikę uczenia się z innymi praktykami i od innych praktyków (K_W07) U01: student potrafi stworzyć ramowy projekt własnego rozwoju zawodowego, uwzględniając własne zdolności, możliwości i potrzeby oraz oczekiwania dotyczące pracy w przedszkolu i/lub szkole podstawowej (K_U14) U02: student potrafi poddawać analizie własną ścieżkę edukacyjną i postrzegać jej znaczenie dla własnej filozofii edukacyjnej oraz korzystać z wyciągniętych wniosków w tworzeniu ramowego projektu własnego rozwoju zawodowego (K_U21) K01: student ma świadomość własnej wiedzy i umiejętności oraz potrafi wskazać kierunki własnego rozwoju (K_K01) K02: student potrafi wskazać w ramowym projekcie własnego rozwoju zawodowego formy doskonalenia, z których chciałby skorzystać, aby rozwijać umiejętności utrzymywania prawidłowych relacji w środowisku zawodowym (K_K02) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 5 godzin wykładów + 5 godzin konwersatoriów + 40 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin pracy studenta = 2 ECTS (praca własna studenta obejmuje: przygotowanie do zajęć, tj.: poszukanie i samodzielne studiowanie wskazanej literatury, zrekonstruowanie znaczenia wskazanych kategorii); przygotowanie pracy zaliczeniowej [jej specyfika jest zawarta w częściach: Metody i kryteria oceniania] zgodnie z wytycznymi przedstawionymi podczas zajęć) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.