Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Praktyka pedagogiczna (ciągła) w szkole podstawowej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-POP12PP-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyka pedagogiczna (ciągła) w szkole podstawowej
Jednostka: Kolegium II
Grupy: rok 1, semestr 2, kierunek pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią, SP
Punkty ECTS i inne: 5.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

praktyki

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Szymon Borsich
Prowadzący grup: Szymon Borsich
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

U1 Potrafi przeprowadzić postępowanie diagnostyczne, którego celem jest zebranie informacji o uczniach oraz środowisku ich rozwoju w celu rozwiązania typowych i nietypowych problemów związanych z opieką, wychowaniem w pracy z uczniami w klasach I-III/ IV-VI/ VII-VIII [K_U01].

U2 Posiada umiejętność przeprowadzenia obserwacji w placówce przedszkolnej oraz szkole podstawowej z wykorzystaniem scheduły obserwacyjnej [K_U02].

U3 W oparciu o aktualną wiedzę naukową potrafi dostosować metody pracy i treści zadań do potrzeb i możliwości dzieci i młodzieży [K_U04].

U4 Potrafi projektować i realizować działania z zakresu profilaktyki problemów w rozwoju psychospołecznym i zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży [K_U05].

U5 Potrafi projektować i realizować działania wpierające rozwój psychospołeczny dzieci i młodzieży w szkole podstawowej [K_U07].

U6 Realizując działania na terenie szkół i innych placówek potrafi racjonalnie gospodarować czasem [K-U10]

U7 Realizując działania na terenie szkół i innych placówek potrafi współpracować z innymi osobami w ramach prac zespołowych [K-U10]

U8 Potrafi przeprowadzić postępowanie diagnostyczne i analizę wyników z wykorzystaniem TIK [K-U16].

K1 W podejmowanych działaniach (w tym badaniach diagnostycznych) przestrzega zasad etycznych [K_K01].

K2 Korzysta z wiedzy opartej na naukowych podstawach [K_K06].

K3 W projektowanych i realizowanych działaniach wykazuje się wrażliwością na potrzeby dzieci i odpowiedzialnością za podejmowane działania K_K08].

K4 Angażuje się w działania placówek w których odbywa praktykę [K_K09].



Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Szymon Borsich
Prowadzący grup: Szymon Borsich
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

U1 Potrafi przeprowadzić postępowanie diagnostyczne, którego celem jest zebranie informacji o uczniach oraz środowisku ich rozwoju w celu rozwiązania typowych i nietypowych problemów związanych z opieką, wychowaniem w pracy z uczniami w klasach I-III/ IV-VI/ VII-VIII [K_U01].

U2 Posiada umiejętność przeprowadzenia obserwacji w placówce przedszkolnej oraz szkole podstawowej z wykorzystaniem scheduły obserwacyjnej [K_U02].

U3 W oparciu o aktualną wiedzę naukową potrafi dostosować metody pracy i treści zadań do potrzeb i możliwości dzieci i młodzieży [K_U04].

U4 Potrafi projektować i realizować działania z zakresu profilaktyki problemów w rozwoju psychospołecznym i zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży [K_U05].

U5 Potrafi projektować i realizować działania wpierające rozwój psychospołeczny dzieci i młodzieży w szkole podstawowej [K_U07].

U6 Realizując działania na terenie szkół i innych placówek potrafi racjonalnie gospodarować czasem [K-U10]

U7 Realizując działania na terenie szkół i innych placówek potrafi współpracować z innymi osobami w ramach prac zespołowych [K-U10]

U8 Potrafi przeprowadzić postępowanie diagnostyczne i analizę wyników z wykorzystaniem TIK [K-U16].

K1 W podejmowanych działaniach (w tym badaniach diagnostycznych) przestrzega zasad etycznych [K_K01].

K2 Korzysta z wiedzy opartej na naukowych podstawach [K_K06].

K3 W projektowanych i realizowanych działaniach wykazuje się wrażliwością na potrzeby dzieci i odpowiedzialnością za podejmowane działania K_K08].

K4 Angażuje się w działania placówek w których odbywa praktykę [K_K09].



Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.