Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Podstawy diagnostyki edukacyjnej dla nauczycieli

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-PPW11PDE-SJ Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Podstawy diagnostyki edukacyjnej dla nauczycieli
Jednostka: Kolegium II
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Maria Deptuła
Prowadzący grup: Maria Deptuła
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W-1: Student posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04]

W-2: Student rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13]

W-3: Student zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15]

U-1 Student potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04]

U-2 Student potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10]

K-1 Student zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01]


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Blanka Poćwiardowska
Prowadzący grup: Izabela Plieth-Kalinowska, Blanka Poćwiardowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W-1: Student/ka posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04]

W-2: Student/ka rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13]

W-3: Student/ka zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15]

U-1 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04]

U-2 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10]

K-1 Student/ka zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01]


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.