Historyczne podstawy wychowania
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR11HPW-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Historyczne podstawy wychowania |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Witold Brzeziński | |
Prowadzący grup: | Witold Brzeziński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: zna i rozumie metody analizy i interpretacji historii wychowania (K_W05) W02: posiada wiedzę o wybranych środowiskach wychowawczych, praktykach i instytucjach edukacyjnych oraz praktyce i instytucjach penitencjarnych w przeszłości oraz zna i rozumienie społeczno-kulturowe uwarunkowania ich funkcjonowania (K_W08). W03: zna i rozumienie historyczne podstawy dylematów współczesnej cywilizacji (K_W09). U01: posiada umiejętność krytycznej analizy informacji dotyczących procesów, zjawisk i praktyk edukacyjnych oraz penitencjarnych, formułowania i prezentacji wniosków z niej płynących (K_U01). U02: posiada umiejętność wykorzystywania współczesnych technologii do pozyskiwania informacji o procesach, zjawiskach i praktyk edukacyjnych oraz penitencjarnych w przeszłości (K_U12). K01: jest gotowy do podejmowania działań na rzecz pogłębiania wiedzy oraz doskonalenia umiejętności analizy historycznych podstaw współczesnych zjawisk i procesów edukacyjnych oraz pracy pedagoga (K_K14). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak wymagań wstępnych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Nawrot-Borowska | |
Prowadzący grup: | Monika Nawrot-Borowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: zna i rozumie metody analizy i interpretacji historii wychowania (K_W05) W02: posiada wiedzę o wybranych środowiskach wychowawczych, praktykach i instytucjach edukacyjnych oraz praktyce i instytucjach penitencjarnych w przeszłości oraz zna i rozumienie społeczno-kulturowe uwarunkowania ich funkcjonowania (K_W08). W03: zna i rozumienie historyczne podstawy dylematów współczesnej cywilizacji (K_W09). U01: posiada umiejętność krytycznej analizy informacji dotyczących procesów, zjawisk i praktyk edukacyjnych oraz penitencjarnych, formułowania i prezentacji wniosków z niej płynących (K_U01). U02: posiada umiejętność wykorzystywania współczesnych technologii do pozyskiwania informacji o procesach, zjawiskach i praktyk edukacyjnych oraz penitencjarnych w przeszłości (K_U12). K01: jest gotowy do podejmowania działań na rzecz pogłębiania wiedzy oraz doskonalenia umiejętności analizy historycznych podstaw współczesnych zjawisk i procesów edukacyjnych oraz pracy pedagoga (K_K14). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak wymagań wstępnych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.