Technologia informacyjna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR11TI-SP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Technologia informacyjna | ||
Jednostka: | Kolegium II | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
1.00 (zmienne w czasie)
![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Profil: | praktyczny |
||
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marcin Kempiński | |
Prowadzący grup: | Marcin Kempiński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną na temat narzędzi ICT. W2. Zna podstawowe metody i techniki stosowane przy rozwiązywaniu zadań edytorskich. W3. Zna środowisko narzędzi stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu narzędzi edytorskich, kalkulacyjnych, prezentacyjnych. W4. Ma wiedze z zakresu stosowania narzędzi w chmurze. W5. Jest świadomy korzyści oraz zagrożeń płynących z pracy w chmurze. W6. Zna elementarną terminologie dotycząca użytkowania aplikacji biurowych. W7. Zna zasady poprawnej edycji tekstu. W8. Zna zasady korzystania z usług informatycznych online. U1. Poprawnie używa komputera do tworzenia, edycji, formatowania dokumentów. U2. Potrafi stosować narzędzia edytorskie do pracy grupowej z plikami tekstowymi. U3. Przygotowuje dokument tekstowy do zastosowania korespondencji seryjnej. U4. Sporządza wykres i raport w progra-mie Excel na podstawie wprowadzonych danych. U5. Potrafi stosować i tworzyć proste formuły celem przeprowadzania powtarzalnych obliczeń. U6. Poprawnie używa globalnej sieci komputerowej do pozyskiwania informacji. U7. Wykorzystuje narzędzia IT do szybkiego komunikowania się z innymi użytkownikami. U8. Przenosi dokumenty lokalnie i globalnie. U9. Wykorzystuje edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny. U10. Pozyskuje i przetwarza informacje. U11. Potrafi automatyzować pracę w podstawowych programach biurowych. K1. Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności. K2. Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. K3. Wykazuje aktywność we właściwym wykorzystaniu narzędzi informatycznych. K4. Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych związanych z pracą w społeczeństwie coraz bardziej informacyjnym. K5. Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy. K6. Projektuje i wykonuje działania ICT w rożnych aspektach pracy w zależności od potrzeb. K7. Wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością. K8. Jest gotowy do komunikowania się i współpracy, docenia znaczenie informacji. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wiedza z zakresu technologii informacyjnych na poziomie szkoły średniej |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marcin Kempiński | |
Prowadzący grup: | Marcin Kempiński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną na temat narzędzi ICT. W2. Zna podstawowe metody i techniki stosowane przy rozwiązywaniu zadań edytorskich. W3. Zna środowisko narzędzi stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu narzędzi edytorskich, kalkulacyjnych, prezentacyjnych. W4. Ma wiedze z zakresu stosowania narzędzi w chmurze. W5. Jest świadomy korzyści oraz zagrożeń płynących z pracy w chmurze. W6. Zna elementarną terminologie dotycząca użytkowania aplikacji biurowych. W7. Zna zasady poprawnej edycji tekstu. W8. Zna zasady korzystania z usług informatycznych online. U1. Poprawnie używa komputera do tworzenia, edycji, formatowania dokumentów. U2. Potrafi stosować narzędzia edytorskie do pracy grupowej z plikami tekstowymi. U3. Przygotowuje dokument tekstowy do zastosowania korespondencji seryjnej. U4. Sporządza wykres i raport w progra-mie Excel na podstawie wprowadzonych danych. U5. Potrafi stosować i tworzyć proste formuły celem przeprowadzania powtarzalnych obliczeń. U6. Poprawnie używa globalnej sieci komputerowej do pozyskiwania informacji. U7. Wykorzystuje narzędzia IT do szybkiego komunikowania się z innymi użytkownikami. U8. Przenosi dokumenty lokalnie i globalnie. U9. Wykorzystuje edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny. U10. Pozyskuje i przetwarza informacje. U11. Potrafi automatyzować pracę w podstawowych programach biurowych. K1. Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności. K2. Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. K3. Wykazuje aktywność we właściwym wykorzystaniu narzędzi informatycznych. K4. Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych związanych z pracą w społeczeństwie coraz bardziej informacyjnym. K5. Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy. K6. Projektuje i wykonuje działania ICT w rożnych aspektach pracy w zależności od potrzeb. K7. Wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością. K8. Jest gotowy do komunikowania się i współpracy, docenia znaczenie informacji. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wiedza z zakresu technologii informacyjnych na poziomie szkoły średniej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.