Psychologia rozwojowa i wychowawcza
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR12PSR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia rozwojowa i wychowawcza |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, 2 sem., pedagogika resocjalizacyjna [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Dąbrowska, Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia w aspekcie biologicznym i psychospołecznym, z uwzględnieniem podstawowych prawidłowości rozwoju i miejsca psychologii rozwoju i wychowania względem pokrewnych dziedzin nauk społecznych (K_W06) Student posiada pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych i społecznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii w kontekście specyfiki projektowania oddziaływań psychologiczno-pedagogicznych (K_W11) Student posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych w psychologii rozwoju i wychowania, kierując się przy tym zasadami etycznymi (K_U05) Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań w wybranych sytuacjach problemowych w obszarze psychologii wspomagania rozwoju i wychowania (K_U07) Student jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji i wychowania; angażuje się we współpracę (K_K02) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Dąbrowska, Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia w aspekcie biologicznym i psychospołecznym, z uwzględnieniem podstawowych prawidłowości rozwoju i miejsca psychologii rozwoju i wychowania względem pokrewnych dziedzin nauk społecznych (K_W06) Student posiada pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych i społecznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii w kontekście specyfiki projektowania oddziaływań psychologiczno-pedagogicznych (K_W11) Student posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych w psychologii rozwoju i wychowania, kierując się przy tym zasadami etycznymi (K_U05) Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań w wybranych sytuacjach problemowych w obszarze psychologii wspomagania rozwoju i wychowania (K_U07) Student jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji i wychowania; angażuje się we współpracę (K_K02) |
|
Bilans pracy studenta: | 30g. - wykład 15g. - konwersatorium 30g. - praca własna studenta (analiza literatury, przygotowanie do zajęć, realizacja zadań w ramach konwersatorium) |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Dąbrowska, Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia w aspekcie biologicznym i psychospołecznym, z uwzględnieniem podstawowych prawidłowości rozwoju i miejsca psychologii rozwoju i wychowania względem pokrewnych dziedzin nauk społecznych (K_W06) Student posiada pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych i społecznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii w kontekście specyfiki projektowania oddziaływań psychologiczno-pedagogicznych (K_W11) Student posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych w psychologii rozwoju i wychowania, kierując się przy tym zasadami etycznymi (K_U05) Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań w wybranych sytuacjach problemowych w obszarze psychologii wspomagania rozwoju i wychowania (K_U07) Student jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji i wychowania; angażuje się we współpracę (K_K02) |
|
Bilans pracy studenta: | 30g. - wykład 15g. - konwersatorium 30g. - praca własna studenta (analiza literatury, przygotowanie do zajęć, realizacja zadań w ramach konwersatorium) |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Dąbrowska, Magdalena Miotk-Mrozowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia w aspekcie biologicznym i psychospołecznym, z uwzględnieniem podstawowych prawidłowości rozwoju i miejsca psychologii rozwoju i wychowania względem pokrewnych dziedzin nauk społecznych (K_W06) Student posiada pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych i społecznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii w kontekście specyfiki projektowania oddziaływań psychologiczno-pedagogicznych (K_W11) Student posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych w psychologii rozwoju i wychowania, kierując się przy tym zasadami etycznymi (K_U05) Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań w wybranych sytuacjach problemowych w obszarze psychologii wspomagania rozwoju i wychowania (K_U07) Student jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w obszarze edukacji i wychowania; angażuje się we współpracę (K_K02) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.