Poradnictwo dla rodziców
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PS-K5PDR-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Poradnictwo dla rodziców |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Kobierecka-Dziamska | |
Prowadzący grup: | Anna Kobierecka-Dziamska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student ma wiedzę na temat zdrowia psychicznego i jego zaburzeń, sposobów diagnozowania, interwencji i profilaktyki w odniesieniu do dzieci i młodzieży z problemami psychologicznymi oraz ich rodzin (K_W05). U01 Potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii klinicznej dzieci, młodzieży i rodziny (K_U05). U02 Potrafi rozpoznawać zjawiska psychopatologiczne, przeprowadzić postępowanie diagnostyczne oraz tworzyć scenariusze postępowania profilaktycznego i pomocowego dla rodziców dzieci zdrowych, dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami psychicznymi (K_U08). K01 Przejawia postawę etyczną w postępowaniu diagnostycznym i pomocowym oraz w działalności naukowej, publikacyjnej i eksperckiej w odniesieniu do rodziców dzieci i młodzieży z problemami psychologicznymi (K_K02). |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Wójtowicz-Szefler | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Wójtowicz-Szefler | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student ma wiedzę na temat zdrowia psychicznego i jego zaburzeń, sposobów diagnozowania, interwencji i profilaktyki w odniesieniu do dzieci i młodzieży z problemami psychologicznymi oraz ich rodzin (K_W05). U01 Potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii klinicznej dzieci, młodzieży i rodziny (K_U05). U02 Potrafi rozpoznawać zjawiska psychopatologiczne, przeprowadzić postępowanie diagnostyczne oraz tworzyć scenariusze postępowania profilaktycznego i pomocowego dla rodziców dzieci zdrowych, dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami psychicznymi (K_U08). K01 Przejawia postawę etyczną w postępowaniu diagnostycznym i pomocowym oraz w działalności naukowej, publikacyjnej i eksperckiej w odniesieniu do rodziców dzieci i młodzieży z problemami psychologicznymi (K_K02). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | pozytywne zaliczenie zajęć z psychologii ogólnej, rozwojowej i klinicznej z poprzednich lat studiów |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Wójtowicz-Szefler | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Wójtowicz-Szefler | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 Student ma wiedzę na temat zdrowia psychicznego i jego zaburzeń, sposobów diagnozowania, interwencji i profilaktyki w odniesieniu do dzieci i młodzieży z problemami psychologicznymi oraz ich rodzin (K_W05). U01 Potrafi stosować wiedzę teoretyczną w analizie i wyjaśnianiu oraz rozwiązywaniu problemów właściwych dla obszaru psychologii klinicznej dzieci, młodzieży i rodziny (K_U05). U02 Potrafi rozpoznawać zjawiska psychopatologiczne, przeprowadzić postępowanie diagnostyczne oraz tworzyć scenariusze postępowania profilaktycznego i pomocowego dla rodziców dzieci zdrowych, dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami psychicznymi (K_U08). K01 Przejawia postawę etyczną w postępowaniu diagnostycznym i pomocowym oraz w działalności naukowej, publikacyjnej i eksperckiej w odniesieniu do rodziców dzieci i młodzieży z problemami psychologicznymi (K_K02). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Z uwagi na hybrydowy charakter zajęć (częściowo zdalnie, a częściowo w bezpośrednim kontakcie na uczelni) bardzo ważne są metody dyskusyjne i kooperatywne, a podczas spotkania bezpośredniego analiza studium przypadków. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.