Seminarium dyplomowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW-P36SD-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium dyplomowe |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SEM
SEM
|
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Filipiak | |
Prowadzący grup: | Mariusz Cichosz, Anna Jakubowicz-Bryx | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada wiedzę: W01. o specyfice działalności pedagogicznej (dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej) nauczyciela oraz ich prawidłowości i zakłóceń w obszarze wczesnej edukacji, w szczególności nauczyciela jako refleksyjnego praktyka, badacza codzienności edukacyjnej (K_W04) W02. na temat etyki, specyfiki i profesjonalizmu zawodu nauczyciela (K_W15) Student: U01. potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U04) U02. potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w wykonywanej działalności badawczej i edukacyjnej (K_U12) U03. wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, analizowania, wnioskowania i krytycznego przetwarzania informacji i materiałów oraz dokonywania ich prezentacji i autoprezentacji(K_U24) Student: K01. ma świadomość znaczenia profesjonalizmu, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej; wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04) K02. odpowiedzialnie przygotowuje projekt badaczy, projektuje i wykonuje plan badawczy i związane z nim działania pedagogiczne (dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze) (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne określają, że student: 1. Identyfikuje źródła teoretyczne (kontekst) wybranego problemu, wybiera i porządkuje definiowane kategorie pojęciowe zgodnie z obraną tematyką seminarium i kierunkiem studiów; 2. Rozumie poszczególne etapy postępowania badawczego, odnosi do własnego projektu badawczego; 3. Posiada umiejętność analitycznego i uogólniającego stylu myślenia; 4. Operuje specjalistycznym językiem naukowym w opracowaniu projektu/koncepcji własnych badań, konstruuje problemy, definiuje zmienną i jej wskaźniki, dobiera metodę do sytuacji problemowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Cichosz, Tatiana Grabowska, Izabela Plieth-Kalinowska, Katarzyna Wojciechowska | |
Prowadzący grup: | Mariusz Cichosz, Tatiana Grabowska, Anna Jakubowicz-Bryx, Monika Nawrot-Borowska, Izabela Plieth-Kalinowska, Katarzyna Wojciechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada wiedzę: W01. o specyfice działalności pedagogicznej (dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej) nauczyciela oraz ich prawidłowości i zakłóceń w obszarze wczesnej edukacji, w szczególności nauczyciela jako refleksyjnego praktyka, badacza codzienności edukacyjnej (K_W04) W02. na temat etyki, specyfiki i profesjonalizmu zawodu nauczyciela (K_W15) Student: U01. potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U04) U02. potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w wykonywanej działalności badawczej i edukacyjnej (K_U12) U03. wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, analizowania, wnioskowania i krytycznego przetwarzania informacji i materiałów oraz dokonywania ich prezentacji i autoprezentacji(K_U24) Student: K01. ma świadomość znaczenia profesjonalizmu, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej; wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04) K02. odpowiedzialnie przygotowuje projekt badaczy, projektuje i wykonuje plan badawczy i związane z nim działania pedagogiczne (dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze) (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne określają, że student: 1. Identyfikuje źródła teoretyczne (kontekst) wybranego problemu, wybiera i porządkuje definiowane kategorie pojęciowe zgodnie z obraną tematyką seminarium i kierunkiem studiów; 2. Rozumie poszczególne etapy postępowania badawczego, odnosi do własnego projektu badawczego; 3. Posiada umiejętność analitycznego i uogólniającego stylu myślenia; 4. Operuje specjalistycznym językiem naukowym w opracowaniu projektu/koncepcji własnych badań, konstruuje problemy, definiuje zmienną i jej wskaźniki, dobiera metodę do sytuacji problemowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN SEM
SEM
WT ŚR SEM
CZ SEM
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Jakubowicz-Bryx, Justyna Kosz-Szumska, Jolanta Nowak, Izabela Plieth-Kalinowska | |
Prowadzący grup: | Tatiana Grabowska, Anna Jakubowicz-Bryx, Justyna Kosz-Szumska, Jolanta Nowak, Izabela Plieth-Kalinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student posiada wiedzę: W01. o specyfice działalności pedagogicznej (dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej) nauczyciela oraz ich prawidłowości i zakłóceń w obszarze wczesnej edukacji, w szczególności nauczyciela jako refleksyjnego praktyka, badacza codzienności edukacyjnej (K_W04) W02. na temat etyki, specyfiki i profesjonalizmu zawodu nauczyciela (K_W15) Student: U01. potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U04) U02. potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w wykonywanej działalności badawczej i edukacyjnej (K_U12) U03. wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, analizowania, wnioskowania i krytycznego przetwarzania informacji i materiałów oraz dokonywania ich prezentacji i autoprezentacji(K_U24) Student: K01. ma świadomość znaczenia profesjonalizmu, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej; wykazuje cechy refleksyjnego praktyka (K_K04) K02. odpowiedzialnie przygotowuje projekt badaczy, projektuje i wykonuje plan badawczy i związane z nim działania pedagogiczne (dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze) (K_K08) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne określają, że student: 1. Identyfikuje źródła teoretyczne (kontekst) wybranego problemu, wybiera i porządkuje definiowane kategorie pojęciowe zgodnie z obraną tematyką seminarium i kierunkiem studiów; 2. Rozumie poszczególne etapy postępowania badawczego, odnosi do własnego projektu badawczego; 3. Posiada umiejętność analitycznego i uogólniającego stylu myślenia; 4. Operuje specjalistycznym językiem naukowym w opracowaniu projektu/koncepcji własnych badań, konstruuje problemy, definiuje zmienną i jej wskaźniki, dobiera metodę do sytuacji problemowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.