Nietypowe dzieci w edukacji i strategie pracy z nimi
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW3NDS-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Nietypowe dzieci w edukacji i strategie pracy z nimi |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
N KON
WYK
KON
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Podgórska-Jachnik | |
Prowadzący grup: | Maciej Jabłoński, Dorota Podgórska-Jachnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Jabłoński | |
Prowadzący grup: | Maciej Jabłoński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W08 posiada wiedzę na temat projektowania i prowadzenia badań diagnostycznych w praktyce pedagogicznej, poszerzoną w odniesieniu do edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej i uwzględniającą specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami w rozwoju, posiada wiedzę o problemach, metodach, technikach i narzędziach badawczych. K_W11 posiada wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych K_U03 potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyki i metodyki szczegółowej w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych w przedszkolu i szkole K_U05 posiada umiejętności diagnostyczne pozwalające na rozpoznawanie sytuacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywanie wyników obserwacji i formułowanie wniosków K_K03 Jest otwarty na nowe formy pomocy i współpracę z innymi specjalistami oraz z rodzinami osób z problemami w komunikowaniu się. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Pedagogika specjalna; wprowadzenie do pedagogiki specjalnej. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Jabłoński | |
Prowadzący grup: | Maciej Jabłoński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.