Metody badania procesów poznawczych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-ps24MBPP-SJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody badania procesów poznawczych |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 4 sem., psychologia [SJ] |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
LAB
LAB
CZ KON
KON
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 ma wiedze na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W06) W02 ma wiedzę w zakresie diagnostyki procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W11) U01 potrafi zastosować wybrane metody diagnostyczne procesów poznawczych i dokonać właściwej interpretacji uzyskanych wyników (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży (K_U09), K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN LAB
LAB
LAB
LAB
WT ŚR CZ KON
KON
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Wójtowicz-Szefler | |
Prowadzący grup: | Karolina Juszczyk, Paulina Michalska, Anna Rasmus, Małgorzata Wójtowicz-Szefler | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 ma wiedze na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W06) W02 ma wiedzę w zakresie diagnostyki procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W11) U01 potrafi zastosować wybrane metody diagnostyczne procesów poznawczych i dokonać właściwej interpretacji uzyskanych wyników (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży (K_U09), K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Procesy poznawcze, metodologia badań psychologicznych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
LAB
KON
WT ŚR CZ LAB
LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Jarosław Ocalewski, Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 ma wiedze na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W06) W02 ma wiedzę w zakresie diagnostyki procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W11) U01 potrafi zastosować wybrane metody diagnostyczne procesów poznawczych i dokonać właściwej interpretacji uzyskanych wyników (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży (K_U09), K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Procesy poznawcze, metodologia badań psychologicznych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
LAB
LAB
CZ KON
KON
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Jarosław Ocalewski, Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 ma wiedze na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W06) W02 ma wiedzę w zakresie diagnostyki procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W11) U01 potrafi zastosować wybrane metody diagnostyczne procesów poznawczych i dokonać właściwej interpretacji uzyskanych wyników (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży (K_U09), K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Procesy poznawcze, metodologia badań psychologicznych |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin konwersatoriów+ 30 godzin laboratoriów+ 90 godzin pracy własnej studenta praca własna studenta obejmuje : -przygotowanie do zajęć -lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła -przygotowanie do ćwiczeń laboratoryjnych -przygotowanie prezentacji, przygotowanie raportu -przygotowanie do egzaminu, przygotowanie do kolokwium -wykonywanie zadań z kart pracy -przygotowanie pracy zaliczeniowej (esej, studium przypadku) -opracowywanie wyników badań |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
ŚR KON
KON
KON
CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Daria Kukuła, Jarosław Ocalewski, Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 ma wiedze na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W06) W02 ma wiedzę w zakresie diagnostyki procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W11) U01 potrafi zastosować wybrane metody diagnostyczne procesów poznawczych i dokonać właściwej interpretacji uzyskanych wyników (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży (K_U09), K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Procesy poznawcze, metodologia badań psychologicznych |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin konwersatoriów+ 30 godzin laboratoriów+ 90 godzin pracy własnej studenta praca własna studenta obejmuje : -przygotowanie do zajęć -lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła -przygotowanie do ćwiczeń laboratoryjnych -przygotowanie prezentacji, przygotowanie raportu -przygotowanie do egzaminu, przygotowanie do kolokwium -wykonywanie zadań z kart pracy -przygotowanie pracy zaliczeniowej (esej, studium przypadku) -opracowywanie wyników badań |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
KON
KON
KON
LAB
WT LAB
LAB
ŚR CZ LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Rasmus | |
Prowadzący grup: | Daria Kukuła, Jarosław Ocalewski, Anna Rasmus | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 ma wiedze na temat właściwości i funkcjonowania procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W06) W02 ma wiedzę w zakresie diagnostyki procesów poznawczych u dzieci i młodzieży (K_W11) U01 potrafi zastosować wybrane metody diagnostyczne procesów poznawczych i dokonać właściwej interpretacji uzyskanych wyników (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży (K_U09), K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę i umiejętności, zna swoje w tym zakresie ograniczenia oraz rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Procesy poznawcze, metodologia badań psychologicznych |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin konwersatoriów+ 30 godzin laboratoriów+ 90 godzin pracy własnej studenta praca własna studenta obejmuje : -przygotowanie do zajęć -lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła -przygotowanie do ćwiczeń laboratoryjnych -przygotowanie prezentacji, przygotowanie raportu -przygotowanie do egzaminu, przygotowanie do kolokwium -wykonywanie zadań z kart pracy -przygotowanie pracy zaliczeniowej (esej, studium przypadku) -opracowywanie wyników badań |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.