Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Budowanie społeczności konsumenckich

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1400-S36BSK-Sp Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Budowanie społeczności konsumenckich
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Janiszewska
Prowadzący grup: Joanna Janiszewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 – zna strukturę rynku internetowego z podziałem na segmenty i rodzaje przedsiębiorstw (modele biznesowe, źródła przychodów).


W02 – omawia zjawiska związane z tak zwanym prosumeryzmem, czyli aktywną i twórczą działalnością konsumentów.

W03 – wskazuje na i omawia rolę internetu w kształtowaniu współczesnych zmian kulturowych dotyczących prosumentyzmu.


U01 – potrafi wypracować wskaźniki oceny efektywności aktywności konsumenckich.


U02 – potrafi rozróżnić strategie przedsiębiorstw tradycyjnej i nowej gospodarki w internecie.


K01 – rozumie potrzebę budowania relacji i współpracy z konsumentami w internecie.



Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.