Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Metody badań mediów, reklamy i opinii publicznej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D11MBMRiOP-SD Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Metody badań mediów, reklamy i opinii publicznej
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: rok 1, semestr 1, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, SD
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominika Popielec
Prowadzący grup: Dominika Popielec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominika Popielec
Prowadzący grup: Dominika Popielec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.