Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metody badań mediów, reklamy i opinii publicznej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D11MBMRiOP-SD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Metody badań mediów, reklamy i opinii publicznej
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: 1 rok, 1 sem., dziennikarstwo i komunikacja społeczna [SD]
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominika Popielec
Prowadzący grup: Dominika Popielec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominika Popielec
Prowadzący grup: Dominika Popielec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominika Popielec
Prowadzący grup: Dominika Popielec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Bilans pracy studenta:

3 pkt ECTS = 75 h pracy studenta


Godziny kontaktowe - 38 h:

15 h wykładu online

15 h konwersatorium stacjonarne

8 h konsultacje dotyczące projektu zaliczeniowego (e-mail, dyżur dydaktyczny)


Praca własna studenta 37 h:

wykład: 12 h studiowanie literatury przedmiotu, 8 h przygotowanie do zaliczenia wykładu


konwersatorium: 5 h przygotowanie do zajęć, 12 h przygotowanie projektu zaliczeniowego w formie prezentacji multimedialnej





Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominika Popielec
Prowadzący grup: Dominika Popielec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Bilans pracy studenta:

3 pkt ECTS = 75 h pracy studenta


Godziny kontaktowe - 38 h:

30 godzin wykładów

8 godzin konsultacji dotyczących projektu zaliczeniowego (e-mail, dyżur dydaktyczny)


Praca własna studenta 37 h:

22 godziny - przygotowanie projektu zaliczeniowego w formie prezentacji multimedialnej

10 godzin - praca z materiałem badawczym

5 godzin - studiowanie literatury przedmiotu







Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Radosław Sajna-Kunowsky
Prowadzący grup: Radosław Sajna-Kunowsky
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W01)- Student zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące różnych metod i teorii związanych z badaniem mediów, reklamy i opinii publicznej.

U01 (K_U01) - Student potrafi formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy w badaniu mediów, reklamy i opinii publicznej przez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących (dokonywanie oceny, krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji, dobór oraz zastosowanie właściwych metod i narzędzi odpowiadających problemowi badawczemu)

K01 (K_K02) - Student jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w obszarze badań mediów, reklamy i opinii publicznej oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak

Bilans pracy studenta:

3 pkt ECTS:

30 godz. wykładu (kontakt z wykładowcą) - 1,2 pkt ECTS

45 godz. pracy własnej studenta - przyswojenie materiału z wykładu oraz przygotowanie pracy zaliczeniowej - 1,8 pkt ECTS



Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)