Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Marketing i media społecznościowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D11MiMS-SD Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing i media społecznościowe
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: rok 1, semestr 1, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, SD
Punkty ECTS i inne: 2.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

UMIEJĘTNOŚCI

K_U04 Student potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, zwłaszcza w związku z wykonywanym zawodem dziennikarskim lub innymi zawodami związanymi z komunikacją społeczną.

K_U08 Student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.