Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing i media społecznościowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D11MiMS-SD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing i media społecznościowe
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: 1 rok, 1 sem., dziennikarstwo i komunikacja społeczna [SD]
Punkty ECTS i inne: 2.00 LUB 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

UMIEJĘTNOŚCI

K_U04 Student potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, zwłaszcza w związku z wykonywanym zawodem dziennikarskim lub innymi zawodami związanymi z komunikacją społeczną.

K_U08 Student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

UMIEJĘTNOŚCI

K_U04 Student potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, zwłaszcza w związku z wykonywanym zawodem dziennikarskim lub innymi zawodami związanymi z komunikacją społeczną.

K_U08 Student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

UMIEJĘTNOŚCI

K_U04 Student potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, zwłaszcza w związku z wykonywanym zawodem dziennikarskim lub innymi zawodami związanymi z komunikacją społeczną.

K_U08 Student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Bilans pracy studenta:

2 pkt ECTS: 50 h pracy studenta


- Uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych: 15 h

- Uczestnictwo podczas konsultacji - dyżur stacjonarny, kontakt zdalny za pomocą MS Teams: 10 h

- Praca z tekstem, case study, zadania: 10 h

- Przygotowanie do zaliczenia (prezentacja zaliczeniowa): 15 h

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

UMIEJĘTNOŚCI

K_U04 Student potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, zwłaszcza w związku z wykonywanym zawodem dziennikarskim lub innymi zawodami związanymi z komunikacją społeczną.

K_U08 Student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Bilans pracy studenta:

2 pkt ECTS: 50 h pracy studenta


- Uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych: 15 h

- Uczestnictwo podczas konsultacji - dyżur stacjonarny, kontakt zdalny za pomocą MS Teams: 10 h

- Praca z tekstem, case study, zadania: 10 h

- Przygotowanie do zaliczenia (prezentacja zaliczeniowa): 15 h

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.

UMIEJĘTNOŚCI

K_U04 Student potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, zwłaszcza w związku z wykonywanym zawodem dziennikarskim lub innymi zawodami związanymi z komunikacją społeczną.

K_U08 Student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Bilans pracy studenta:

3 pkt ECTS: 75 h pracy studenta


1. kontakt z wykładowcą: 1,2 ECTS (30h)

2. praca samodzielna studenta: 1,8 ECTS (45h):

- Praca z tekstem, case study, zadania: 30 h

- Przygotowanie do zaliczenia (prezentacja zaliczeniowa): 15 h

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)