Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Budowa i konstruowanie przekazu reklamowego

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D23BIKPR-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Budowa i konstruowanie przekazu reklamowego
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Michał Baluch
Prowadzący grup: Michał Baluch
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

U01. Student(-ka) potrafi:

a. formułować treści reklamowe zgodne z przepisami prawa;

b. rozróżniać komunikaty reklamowe ze względu na „etyczność” oraz próbuje budować etyczną alternatywę nieetycznych komunikatów;

c. student podejmuje dyskusję, wyróżniając konsekwencje zastosowanych komunikatów reklamowych.

U02. Student(-ka) zna:

a. kompozycję scenariuszową;

b. podstawowe pojęcia reklamowe.


U03. Student(-ka) potrafi:

a. stworzyć treatment,

b. napisać reklamę w formie scenariusza,

c. zbudować moodboard,

d. umiejętnie poruszać się w obrębie języka reklamy.


U04. Student(-ka) potrafi:

a. prawidłowo odczytać brief;

b. sformułować ogólną ideę reklamową;

c. zbudować szczegółowe komunikaty reklamowe;

d. dostosować komunikaty reklamowe do nośników reklamowych;

e. potrafi przeprowadzić ewaluację projektu.

K01. Student(-ka):

a. potrafi wskazać konsekwencje społeczne sformułowanego komunikatu reklamowego;

b. podejmuje dyskusję na temat społecznych konsekwencji komunikatu reklamowego na bazie case studies.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)