Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Komunikacja niewerbalna w reklamie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D23KNwR-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Komunikacja niewerbalna w reklamie
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Radosław Sajna-Kunowsky
Prowadzący grup: Wiesław Czechowski, Radosław Sajna-Kunowsky
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 (K_W03) - student ma podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie procesów komunikacyjnych, zwłaszcza w odniesieniu do komunikacji niewerbalnej;

W02 (K_W08) - student ma podstawową wiedzę na temat reklamy, szczególnie dotyczącej zastosowania w niej komunikacji niewerbalnej;

U01 (K_U03) - student potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i analizy zjawisk w obserwowanej i przeżywanej rzeczywistości - zwłaszcza w odniesieniu do komunikacji niewerbalnej w reklamie;

K01 (K_K07) - student przewiduje społeczne oddziaływanie interpretowanych przekazów reklamowych i różnych skutków tegoż oddziaływania.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.