Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Stylistyka reklamy - komunikacja werbalna

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D23SRKW-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Stylistyka reklamy - komunikacja werbalna
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: rok 2, semestr 3, dziennikarstwo i komunikacja społ. ,spec: reklama, promocja,rzecznictwo prasowe,SP
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Rafał Zimny
Prowadzący grup: Rafał Zimny
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01. Student nazywa, definiuje i opisuje zabiegi językowe wykorzystywane w reklamie.


W02. Student nazywa i opisuje funkcje operacji na tworzywie językowym w reklamie.


W03. Student opisuje językowe składniki stylu reklamowego.


U01. Student rozpoznaje zastosowane w komunikacie reklamowym językowe środki perswazyjne i uzasadnia ich użycie przez nadawcę.


U02. Student ocenia pragmatyczną skuteczność werbalnego ukształtowania komunikatu reklamowego.


K01. Student ocenia trafność stosowanych w reklamie perswazyjnych środków językowych w kontekście etycznym, tj. krytycznie odnosi się do praktyk manipulacyjnych w reklamie.


K02. Student umie wskazać pozytywny i negatywny wpływ na społeczeństwo stosowanych w reklamie zabiegów językowych.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Ukończenie drugiego semestru studiów.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.