Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Teoretyczne podstawy reklamy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D23TPR-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Teoretyczne podstawy reklamy
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: rok 2, semestr 3, dziennikarstwo i komunikacja społ. ,spec: reklama, promocja,rzecznictwo prasowe,SP
Punkty ECTS i inne: 2.00
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Prowadzący grup: Katarzyna Miętkiewicz-Centała
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

WIEDZA:

W01

K_W04 Student zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza w odniesieniu do zawodu dziennikarskiego i innych związanych z komunikacją społeczną.


UMIEJĘTNOŚCI:

U01

K_U02 Student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach oraz w zakresie innych dyscyplin, związanych z

dziennikarstwem i komunikacją społeczną – tj. potrafi formułować i rozwiązywać

problemy oraz wykonywać zadania typowe dla działalności związanej z zawodemdziennikarskim i innymi, związanymi z komunikacją społeczną


KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

K01

K_K05 Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.