Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wykład monograficzny IV [do wyboru]

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D23WMIV-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Wykład monograficzny IV [do wyboru]
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wiesław Czechowski
Prowadzący grup: Wiesław Czechowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

TEMAT 1.:


W01 (K_W01): Student zna techniki informacyjne i perswazyjne stosowane w mediach.

U01 (K_U08): Student wykorzystuje wiedzę z zakresu perswazji do prawidłowego interpretowania informacji medialnych oraz stosowanych w mediach technik perswazyjnych.

K01 (K_K01): Student potrafi w sposób wyrazisty i przekonujący wyrażać swą aprobatę i krytykę dla działań perswazyjnych w mediach.



TEMAT 2.:

W01 (K_W01) Student ma wiedzę w zakresie podstawowych elementów gramatyki komunikowania.

U01 (K_U08) Student potrafi wykonać komunikacyjną analizę i interpretację tekstu z wykorzystaniem metodologii komunikatywizmu.

K01 (K_K01) Student krytycznie ocenia jakość komunikatów w popularnych dyskursach społecznych.





Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

bez wymagań wstępnych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wiesław Czechowski
Prowadzący grup: Wiesław Czechowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

DLA TEMATU 1.

W01 (K_W01) Student zna techniki perswazyjne wykorzystywane w działaniach marketingowych, szczególnie w reklamie.

U01 (K_U08) Student wykorzystuje wiedzę z zakresu perswazji do prawidłowego rozpoznawania i interpretowania stosowanych w

twórczości reklamowej technik perswazyjnych.

K01 (K_K01) Student potrafi w sposób wyrazisty i przekonujący komunikować efekty własnej analizy na temat potencjału perswazyjnego

wybranej grupy reklam


DLA TEMATU 2.:

W01 (K_W01) Student ma wiedzę w zakresie podstawowych elementów gramatyki komunikowania

U01 (K_U08) Student potrafi wykonać komunikacyjną analizę i interpretację tekstu z wykorzystaniem metodologii komunikatywizmu

K01 (K_K01) Student krytycznie ocenia jakość komunikatów w popularnych dyskursach społecznych, komentuje ich perswazyjność.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

bez wymagań wstępnych

Bilans pracy studenta:

3 pkt ECTS = 75 h pracy studenta


godziny kontaktowe --> 38 h:

- 30 h - wykład online

- 8 h - konsultacje do pracy zaliczeniowej (e-mail, MSTeams, dyżur stacjonarny)


praca własna studenta --> 37 h:

- 12 h - praca z literaturą przedmiotu

- 10 h - przygotowanie do testu zaliczeniowego

- 15 h - przygotowanie pracy zaliczeniowej


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wiesław Czechowski
Prowadzący grup: Wiesław Czechowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

DLA TEMATU 1.

W01 (K_W01) Student zna techniki perswazyjne wykorzystywane w działaniach marketingowych, szczególnie w reklamie.

U01 (K_U08) Student wykorzystuje wiedzę z zakresu perswazji do prawidłowego rozpoznawania i interpretowania stosowanych w

twórczości reklamowej technik perswazyjnych.

K01 (K_K01) Student potrafi w sposób wyrazisty i przekonujący komunikować efekty własnej analizy na temat potencjału perswazyjnego

wybranej grupy reklam


DLA TEMATU 2.:

W01 (K_W01) Student ma wiedzę w zakresie podstawowych elementów gramatyki komunikowania

U01 (K_U08) Student potrafi wykonać komunikacyjną analizę i interpretację tekstu z wykorzystaniem metodologii komunikatywizmu

K01 (K_K01) Student krytycznie ocenia jakość komunikatów w popularnych dyskursach społecznych, komentuje ich perswazyjność.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

bez wymagań wstępnych

Bilans pracy studenta:

3 pkt ECTS = 75 h pracy studenta


godziny kontaktowe --> 38 h:

- 30 h - udział w wykładzie

- 8 h - konsultacje do pracy zaliczeniowej (e-mail, MSTeams, dyżur stacjonarny)


praca własna studenta --> 37 h:

- 12 h - praca z literaturą przedmiotu

- 15 h - przegląd aktualnych reklam w różnych mediach (1h tygodniowo)

- 10 h - przygotowanie pracy analitycznej


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)