Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D24PMR-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Psychologiczne mechanizmy reklamy
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Rafał Zimny
Prowadzący grup: Rafał Zimny
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Efekty modułowe


Student:


1. (W01) zna, definiuje, rozpoznaje i opisuje kulturowe, językowe i społeczne zaplecze stosowanych w reklamie technik psychologicznego wpływu na odbiorcę .

2. (W02) zna, definiuje, rozpoznaje i opisuje mechanizmy psychologiczne warunkujące skuteczną komunikację reklamową.

3. (U01) potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii percepcji i psychologii społecznej (oraz semiotyki i komunikologii) w celu krytycznej oceny przekazów reklamowych, związanych z promocją marek komercyjnych, uwzględniając poznane uwarunkowania dotyczące skuteczności i atrakcyjności przekazu reklamowego dla odbiorcy.

4. (K01) potrafi ocenić wpływ komunikacji reklamowej na stan więzi społecznych, uwzględniając obowiązujące komunikacyjne normy etyczne.

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)