Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Budowa i konstruowanie przekazu reklamowego

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D35BKPR-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Budowa i konstruowanie przekazu reklamowego
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Iwona Benenowska
Prowadzący grup: Iwona Benenowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W03 ma podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie procesów komunikacyjnych oraz o strukturach i instytucjach istotnych z punktu widzenia komunikacji społecznej

K_W08 ma podstawową wiedzę na temat reklamy, pracy rzecznika prasowego oraz public relations



K-U09 umie planować i realizować projekty związane z reklamą, public relations, pracą rzecznika prasowego

K_U19 pisze i mówi zgodnie z normami poprawności językowej i stylistycznej oraz innymi regułami zachowań językowych, potrafi oceniać teksty pod względem tych norm


K_K07 przewiduje społeczne oddziaływanie interpretowanych przekazów medialnych, reklamowych, internetowych, public relations, zwłaszcza w zakresie skutków prawnych, obyczajowych, politycznych i etycznych

W01 Student posiada wiedzę o najważniejszych teoretycznych założeniach i elementach składowych reklamy, przygotowania i funkcjonowania komunikatu reklamowego.

W02 Student zna zasady doboru technik reklamowych do celu reklamy oraz wady i zalety poszczególnych form i technik reklamowych.




U01 Student potrafi opisać strukturę komunikatów reklamowych.

U02 Student umie dobrać technikę reklamy do oczekiwanego celu i zakładanego odbiorcy, ocenić poprawność zastosowania i skuteczność pragmatyczną wybranych technik reklamowych.



K01 Student myśli i działa twórczo, oryginalnie ze świadomością wieloaspektowości podejmowanych działań z zakresu reklamy (prawnych, społecznych, etycznych, kulturowych).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Zaliczenie poprzednich semestrów. Podstawowa wiedza z zakresy semiotyki, języka, socjologii i psychologii.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)