Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing wydawniczy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-ED24MW-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing wydawniczy
Jednostka: Kolegium I
Grupy: 2 rok, 4 sem., edytorstwo, moduł: redakcja wydawnictw i techniki redakcyjne [SP]
Punkty ECTS i inne: 4.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć z obszaru nauk humanistycznych lub społecznych

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Mirosław Gołuński
Prowadzący grup: Mirosław Gołuński
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W05 student/ka przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z literaturoznawstwem oraz marketingiem medialnym (targetowanie odbiorcy)


K_U02 rozumie i potrafi wykorzystać terminologię badawczą z zakresu literaturoznawstwa, nauk o komunikacji społecznej i mediach, marketingu i reklamy, i wykorzystuje uzyskane przy pomocy wyniki pozwalające na rozwiązywanie problemów w zakresie merketingu wydawniczego


K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze zjawiska historyczne, literackie i społeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst kultury w odniesieniu do marketingu wydawniczego


K_K07 bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Norkowska
Prowadzący grup: Aleksandra Norkowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W05 student/ka przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z literaturoznawstwem oraz marketingiem medialnym (targetowanie odbiorcy)


K_U02 rozumie i potrafi wykorzystać terminologię badawczą z zakresu literaturoznawstwa, nauk o komunikacji społecznej i mediach, marketingu i reklamy, i wykorzystuje uzyskane przy pomocy wyniki pozwalające na rozwiązywanie problemów w zakresie merketingu wydawniczego


K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze zjawiska historyczne, literackie i społeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst kultury w odniesieniu do marketingu wydawniczego


K_K07 bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Norkowska
Prowadzący grup: Aleksandra Norkowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W05 student/ka przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z literaturoznawstwem oraz marketingiem medialnym (targetowanie odbiorcy)


K_U02 rozumie i potrafi wykorzystać terminologię badawczą z zakresu literaturoznawstwa, nauk o komunikacji społecznej i mediach, marketingu i reklamy, i wykorzystuje uzyskane przy pomocy wyniki pozwalające na rozwiązywanie problemów w zakresie merketingu wydawniczego


K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze zjawiska historyczne, literackie i społeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst kultury w odniesieniu do marketingu wydawniczego


K_K07 bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Bilans pracy studenta:

45 godz. wykłady i konwersatoria - 2 ECTS

60 godz. praca własna studenta (przygotowanie do zajęć oraz zaliczeń) - 2ECTS

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Norkowska
Prowadzący grup: Aleksandra Norkowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W05 student/ka przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z literaturoznawstwem oraz marketingiem medialnym (targetowanie odbiorcy)


K_U02 rozumie i potrafi wykorzystać terminologię badawczą z zakresu literaturoznawstwa, nauk o komunikacji społecznej i mediach, marketingu i reklamy, i wykorzystuje uzyskane przy pomocy wyniki pozwalające na rozwiązywanie problemów w zakresie merketingu wydawniczego


K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze zjawiska historyczne, literackie i społeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst kultury w odniesieniu do marketingu wydawniczego


K_K07 bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Bilans pracy studenta:

45 godz. wykłady i konwersatoria - 2 ECTS

60 godz. praca własna studenta (przygotowanie do zajęć oraz zaliczeń) - 2ECTS

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Rytlewska
Prowadzący grup: Katarzyna Rytlewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W05 student/ka przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z literaturoznawstwem oraz marketingiem medialnym (targetowanie odbiorcy)


K_U02 rozumie i potrafi wykorzystać terminologię badawczą z zakresu literaturoznawstwa, nauk o komunikacji społecznej i mediach, marketingu i reklamy, i wykorzystuje uzyskane przy pomocy wyniki pozwalające na rozwiązywanie problemów w zakresie merketingu wydawniczego


K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze zjawiska historyczne, literackie i społeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst kultury w odniesieniu do marketingu wydawniczego


K_K07 bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Bilans pracy studenta:

45 godz. wykłady i konwersatoria - 2 ECTS

60 godz. praca własna studenta (przygotowanie do zajęć oraz zaliczeń) - 2ECTS

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)