Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Adobe InDesign

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-ED35AID-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Adobe InDesign
Jednostka: Kolegium I
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Kazimierska-Drobny
Prowadzący grup: Katarzyna Kazimierska-Drobny
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1. Student ma wiedzę nt. systemów mediów tradycyjnych i elektronicznych [K_W09];W2. Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie grafiki i edytorstwa [K_W12];W3. Zna podstawowe zagadnienia związane z przekształceniami obiektów graficznych oraz możliwościami ich skalowania [K_W13]; U1. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury dotyczącej grafiki komputerowej; potrafi praktycznie wykorzystywać te informacje pod czaspracy z edytorem grafik [K_U04];U2. Ma umiejętność tworzenia obiektów graficznych wykorzystując właściwe modele danych. Potrafi zastosować swoją wiedzę w odniesieniu do bitmap oraz grafiki wektorowej [K_U14 ]U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie [K_U17 ]K.1 Rozstrzyga dylematy związane z własną aktywnością zawodową


[K_K02]BILANS GODZIN: 30 h lab+25 h przygotowanie projektów = 55 godzin pracy = 2 pkt ECTS

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

podstawy grafiki rastrowej

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)