Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Historia piśmiennictwa polskiego z perspektywy wydawcy: Edycje w romantyzmie i pozytywizmie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-Ed12HPPRP-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Historia piśmiennictwa polskiego z perspektywy wydawcy: Edycje w romantyzmie i pozytywizmie
Jednostka: Kolegium I
Grupy: 1 rok, 2 sem., edytorstwo [SP]
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Dąbrowska
Prowadzący grup: Alicja Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student

W01 zna podstawową terminologię związaną z historią literatury i historią książki, sztuką edycji w kulturze romantycznej i pozytywistycznej oraz dysponuje podstawową wiedzą z zakresu historii literatury XIX-wiecznej, przemian literackich i kulturowych warunkujących kontekst funkcjonowania książki (K_W02 K_W03) W.

W02 omawia podstawowe problemy w kwestii najważniejszych znaczących edycji romantycznych i pozytywistycznych i przedstawia podstawowe problemy związku edycji dziewiętnastowiecznych z dyscyplinami zbliżonymi do edycji – z wiedzą o książce, badaniami bibliograficznymi, jak również z nowymi formami literatury (mediologią) i historią literatury polskiej XIX wieku; ponadto przedstawia podstawowe problemy edytorstwa w kontekście odbioru literatury romantycznej i pozytywistycznej (K_W04 K_W05) K.


U01 student wyszukuje, analizuje i interpretuje oraz selekcjonuje informacje z zakresu istotnych edycji XIX-wiecznych pochodzące z różnych źródeł z zakresu historii literatury, ze szczególnym uwzględnieniem zasobów cyfrowych bibliotek (K_U01, K_U08) K.

U02 wykorzystuje podstawową wiedzę i modele badawcze w zakresie historii literatury oraz potrafi omówić najważniejsze literackie i społeczno-kulturowe konteksty, warunkujące obieg i dzieje książki w XIX wieku (K_U06 K_U08)


U04 potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne dotyczące zagadnień związanych z historią literatury i wydawaniem tekstów dziewiętnastowiecznych (K_U12)

U05 posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji, formułowania własnych wniosków w nawiązaniu do wykorzystanej literatury podmiotu i przedmiotu (K_U13)


K01 dostrzega rolę integracji wiedzy z zakresu działań wydawniczych, zjawisk kulturowych i literackich jako czynnika wspierającego przekazywanie piśmiennictwa XIX-wiecznego jako elementu dziedzictwa kulturowego (K _K06)

K02 korzysta z różnych mediów: tradycyjnych i elektronicznych, potrafi korzystać z zasobów bibliotek cyfrowych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne (K_K07)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Dąbrowska
Prowadzący grup: Alicja Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student

W01 zna podstawową terminologię związaną z historią literatury i historią książki, sztuką edycji w kulturze romantycznej i pozytywistycznej oraz dysponuje podstawową wiedzą z zakresu historii literatury XIX-wiecznej, przemian literackich i kulturowych warunkujących kontekst funkcjonowania książki (K_W02 K_W03) W.

W02 omawia podstawowe problemy w kwestii najważniejszych znaczących edycji romantycznych i pozytywistycznych i przedstawia podstawowe problemy związku edycji dziewiętnastowiecznych z dyscyplinami zbliżonymi do edycji – z wiedzą o książce, badaniami bibliograficznymi, jak również z nowymi formami literatury (mediologią) i historią literatury polskiej XIX wieku; ponadto przedstawia podstawowe problemy edytorstwa w kontekście odbioru literatury romantycznej i pozytywistycznej (K_W04 K_W05) K.


U01 student wyszukuje, analizuje i interpretuje oraz selekcjonuje informacje z zakresu istotnych edycji XIX-wiecznych pochodzące z różnych źródeł z zakresu historii literatury, ze szczególnym uwzględnieniem zasobów cyfrowych bibliotek (K_U01, K_U08) K.

U02 wykorzystuje podstawową wiedzę i modele badawcze w zakresie historii literatury oraz potrafi omówić najważniejsze literackie i społeczno-kulturowe konteksty, warunkujące obieg i dzieje książki w XIX wieku (K_U06 K_U08)


U04 potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne dotyczące zagadnień związanych z historią literatury i wydawaniem tekstów dziewiętnastowiecznych (K_U12)

U05 posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji, formułowania własnych wniosków w nawiązaniu do wykorzystanej literatury podmiotu i przedmiotu (K_U13)


K01 dostrzega rolę integracji wiedzy z zakresu działań wydawniczych, zjawisk kulturowych i literackich jako czynnika wspierającego przekazywanie piśmiennictwa XIX-wiecznego jako elementu dziedzictwa kulturowego (K _K06)

K02 korzysta z różnych mediów: tradycyjnych i elektronicznych, potrafi korzystać z zasobów bibliotek cyfrowych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne (K_K07)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Dąbrowska
Prowadzący grup: Alicja Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student

W01 zna podstawową terminologię związaną z historią literatury i historią książki, sztuką edycji w kulturze romantycznej i pozytywistycznej oraz dysponuje podstawową wiedzą z zakresu historii literatury XIX-wiecznej, przemian literackich i kulturowych warunkujących kontekst funkcjonowania książki (K_W02 K_W03:

K_W02 zna i rozumie podstawową terminologię związaną z wiedzą o książce, jej obiegu, sztuce edycji, historią i teorią literatury, naukami o kulturze i języku

K_W03 ma podstawową wiedzę z zakresu teorii i metodologii badań właściwych dla nauk humanistycznych, w szczególności dla historii edytorstwa, historii i teorii literatury oraz języka)

W02 omawia podstawowe problemy w kwestii najważniejszych znaczących edycji romantycznych i pozytywistycznych i przedstawia podstawowe problemy związku edycji dziewiętnastowiecznych z dyscyplinami zbliżonymi do edycji – z wiedzą o książce, badaniami bibliograficznymi, jak również z nowymi formami literatury (mediologią) i historią literatury polskiej XIX wieku; ponadto przedstawia podstawowe problemy edytorstwa w kontekście odbioru literatury romantycznej i pozytywistycznej (K_W04 K_W05:

K_W04

zna podstawowe ,metodycanaliz i problemy w zakresie sztuki edytorskiej, jej ewolucji, literackich i kulturowych uwarunkowań

K_W05

przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z dyscyplinami z zakresu historii literatury, nauk pomocniczych, wiedzy o języku, kulturze, społeczeństwie i marketingu (odbiorca publikacji i jego preferencje)

U01 student wyszukuje, analizuje i interpretuje oraz selekcjonuje informacje z zakresu istotnych edycji XIX-wiecznych pochodzące z różnych źródeł z zakresu historii literatury, ze szczególnym uwzględnieniem zasobów cyfrowych bibliotek (K_U01, K_U08:

wyszukuje, analizuje i interpretuje, ocenia, selekcjonuje i wykorzystuje informacje pochodzące z różnych źródeł z zakresu filozofii, historii, nauk o kulturze, edytorstwa, historii literatury i języka, współczesnych norm językowych, a także z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych, programów edytorskich oraz ochrony prawa autorskiego bezpieczeństwa i higieny pracy, respektuje wzorce etyczne i społeczne

K_U08

rozpoznaje różnorodne teksty kultury, w tym teksty literackie, potrafi przeprowadzić ich analizę za pomocą charakterystycznychc metod badawczych dla danej dyscypliny

U02 wykorzystuje podstawową wiedzę i modele badawcze w zakresie historii literatury oraz potrafi omówić najważniejsze literackie i społeczno-kulturowe konteksty, warunkujące obieg i dzieje książki w XIX wieku (K_U07 K_U08:

K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze czjawiska historyczne, literackie i spłeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst

K_U08 rozpoznaje różnorodne teksty kultury, w tym teksty literackie, potrafi je redagować zgodniecz normami współczesnej polszczyzny i stylistyki, zgodnie z własnymi potrzebami indywidualnymi i zawodowymi

U03 potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne dotyczące zagadnień związanych z historią literatury i wydawaniem tekstów dziewiętnastowiecznych (K_U11:

potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne w języku polskim i obcym dotyczące zagadnień związanymi z naukami filologicznymi, wiedzą o kulturze i przedmiotami specjalnościowymi w nawiązaniu do literatury źródłowej

U04 posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji, formułowania własnych wniosków w nawiązaniu do wykorzystanej literatury podmiotu i przedmiotu (K_U12:

posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji w nawiązaniu do wykorzystanej literatury przedmiotu oraz formułuje własne wnioski

K01 dostrzega rolę integracji wiedzy z zakresu działań wydawniczych, zjawisk kulturowych i literackich jako czynnika wspierającego przekazywanie piśmiennictwa XIX-wiecznego jako elementu dziedzictwa kulturowego (K _K05:

rozumie i dostrzega znaczenie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju i Europy uwzględnia je we własnej praktyce zawodowej, w sferze działalności charakterystycznej dla kierunku studiówi)

K02 korzysta z różnych mediów: tradycyjnych i elektronicznych, potrafi korzystać z zasobów bibliotek cyfrowych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne (K_K07: bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Dąbrowska
Prowadzący grup: Alicja Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student

W01 zna podstawową terminologię związaną z historią literatury i historią książki, sztuką edycji w kulturze romantycznej i pozytywistycznej oraz dysponuje podstawową wiedzą z zakresu historii literatury XIX-wiecznej, przemian literackich i kulturowych warunkujących kontekst funkcjonowania książki (K_W02 K_W03:

K_W02 zna i rozumie podstawową terminologię związaną z wiedzą o książce, jej obiegu, sztuce edycji, historią i teorią literatury, naukami o kulturze i języku

K_W03 ma podstawową wiedzę z zakresu teorii i metodologii badań właściwych dla nauk humanistycznych, w szczególności dla historii edytorstwa, historii i teorii literatury oraz języka)

W02 omawia podstawowe problemy w kwestii najważniejszych znaczących edycji romantycznych i pozytywistycznych i przedstawia podstawowe problemy związku edycji dziewiętnastowiecznych z dyscyplinami zbliżonymi do edycji – z wiedzą o książce, badaniami bibliograficznymi, jak również z nowymi formami literatury (mediologią) i historią literatury polskiej XIX wieku; ponadto przedstawia podstawowe problemy edytorstwa w kontekście odbioru literatury romantycznej i pozytywistycznej (K_W04 K_W05:

K_W04

zna podstawowe ,metodycanaliz i problemy w zakresie sztuki edytorskiej, jej ewolucji, literackich i kulturowych uwarunkowań

K_W05

przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z dyscyplinami z zakresu historii literatury, nauk pomocniczych, wiedzy o języku, kulturze, społeczeństwie i marketingu (odbiorca publikacji i jego preferencje)

U01 student wyszukuje, analizuje i interpretuje oraz selekcjonuje informacje z zakresu istotnych edycji XIX-wiecznych pochodzące z różnych źródeł z zakresu historii literatury, ze szczególnym uwzględnieniem zasobów cyfrowych bibliotek (K_U01, K_U08:

wyszukuje, analizuje i interpretuje, ocenia, selekcjonuje i wykorzystuje informacje pochodzące z różnych źródeł z zakresu filozofii, historii, nauk o kulturze, edytorstwa, historii literatury i języka, współczesnych norm językowych, a także z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych, programów edytorskich oraz ochrony prawa autorskiego bezpieczeństwa i higieny pracy, respektuje wzorce etyczne i społeczne

K_U08

rozpoznaje różnorodne teksty kultury, w tym teksty literackie, potrafi przeprowadzić ich analizę za pomocą charakterystycznychc metod badawczych dla danej dyscypliny

U02 wykorzystuje podstawową wiedzę i modele badawcze w zakresie historii literatury oraz potrafi omówić najważniejsze literackie i społeczno-kulturowe konteksty, warunkujące obieg i dzieje książki w XIX wieku (K_U07 K_U08:

K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze czjawiska historyczne, literackie i spłeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst

K_U08 rozpoznaje różnorodne teksty kultury, w tym teksty literackie, potrafi je redagować zgodniecz normami współczesnej polszczyzny i stylistyki, zgodnie z własnymi potrzebami indywidualnymi i zawodowymi

U03 potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne dotyczące zagadnień związanych z historią literatury i wydawaniem tekstów dziewiętnastowiecznych (K_U11:

potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne w języku polskim i obcym dotyczące zagadnień związanymi z naukami filologicznymi, wiedzą o kulturze i przedmiotami specjalnościowymi w nawiązaniu do literatury źródłowej

U04 posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji, formułowania własnych wniosków w nawiązaniu do wykorzystanej literatury podmiotu i przedmiotu (K_U12:

posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji w nawiązaniu do wykorzystanej literatury przedmiotu oraz formułuje własne wnioski

K01 dostrzega rolę integracji wiedzy z zakresu działań wydawniczych, zjawisk kulturowych i literackich jako czynnika wspierającego przekazywanie piśmiennictwa XIX-wiecznego jako elementu dziedzictwa kulturowego (K _K05:

rozumie i dostrzega znaczenie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju i Europy uwzględnia je we własnej praktyce zawodowej, w sferze działalności charakterystycznej dla kierunku studiówi)

K02 korzysta z różnych mediów: tradycyjnych i elektronicznych, potrafi korzystać z zasobów bibliotek cyfrowych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne (K_K07: bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Bilans pracy studenta:

5 pkt ECTS= 3 (wykłady)+2 (ćwiczenia)= 50h nakładu pracy studenta= 25h udział w zajęciach= 1ECTS + 25h praca własna studenta (przygotowanie do zajęć, lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła, przygotowanie do ćwiczeń laboratoryjnych, przygotowanie pracy zaliczeniowej/prezentacji)

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Dąbrowska
Prowadzący grup: Alicja Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student

W01 zna podstawową terminologię związaną z historią literatury i historią książki, sztuką edycji w kulturze romantycznej i pozytywistycznej oraz dysponuje podstawową wiedzą z zakresu historii literatury XIX-wiecznej, przemian literackich i kulturowych warunkujących kontekst funkcjonowania książki (K_W02 K_W03:

K_W02 zna i rozumie podstawową terminologię związaną z wiedzą o książce, jej obiegu, sztuce edycji, historią i teorią literatury, naukami o kulturze i języku

K_W03 ma podstawową wiedzę z zakresu teorii i metodologii badań właściwych dla nauk humanistycznych, w szczególności dla historii edytorstwa, historii i teorii literatury oraz języka)

W02 omawia podstawowe problemy w kwestii najważniejszych znaczących edycji romantycznych i pozytywistycznych i przedstawia podstawowe problemy związku edycji dziewiętnastowiecznych z dyscyplinami zbliżonymi do edycji – z wiedzą o książce, badaniami bibliograficznymi, jak również z nowymi formami literatury (mediologią) i historią literatury polskiej XIX wieku; ponadto przedstawia podstawowe problemy edytorstwa w kontekście odbioru literatury romantycznej i pozytywistycznej (K_W04 K_W05:

K_W04

zna podstawowe ,metody analiz i problemy w zakresie sztuki edytorskiej, jej ewolucji, literackich i kulturowych uwarunkowań

K_W05

przedstawia podstawowe problemy edytorstwa i jego związków z dyscyplinami z zakresu historii literatury, nauk pomocniczych, wiedzy o języku, kulturze, społeczeństwie i marketingu (odbiorca publikacji i jego preferencje)

U01 student wyszukuje, analizuje i interpretuje oraz selekcjonuje informacje z zakresu istotnych edycji XIX-wiecznych pochodzące z różnych źródeł z zakresu historii literatury, ze szczególnym uwzględnieniem zasobów cyfrowych bibliotek (K_U01, K_U08: wyszukuje, analizuje i interpretuje, ocenia, selekcjonuje i wykorzystuje informacje pochodzące z różnych źródeł z zakresu filozofii, historii, nauk o kulturze, edytorstwa, historii literatury i języka, współczesnych norm językowych, a także z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych, programów edytorskich oraz ochrony prawa autorskiego bezpieczeństwa i higieny pracy, respektuje wzorce etyczne i społeczne

K_U08 rozpoznaje różnorodne teksty kultury, w tym teksty literackie, potrafi przeprowadzić ich analizę za pomocą charakterystycznych metod badawczych dla danej dyscypliny

U02 wykorzystuje podstawową wiedzę i modele badawcze w zakresie historii literatury oraz potrafi omówić najważniejsze literackie i społeczno-kulturowe konteksty, warunkujące obieg i dzieje książki w XIX wieku (K_U07 K_U08:

K_U07 potrafi analizować i interpretować najważniejsze zjawiska historyczne, literackie i społeczno-kulturowe warunkujące obieg i dzieje książki rozumianej jako tekst

K_U08 rozpoznaje różnorodne teksty kultury, w tym teksty literackie, potrafi je redagować zgodnie z normami współczesnej polszczyzny i stylistyki, zgodnie z własnymi potrzebami indywidualnymi i zawodowymi

U03 potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne dotyczące zagadnień związanych z historią literatury i wydawaniem tekstów dziewiętnastowiecznych (K_U11:

potrafi tworzyć typowe wypowiedzi i prace pisemne w języku polskim i obcym dotyczące zagadnień związanymi z naukami filologicznymi, wiedzą o kulturze i przedmiotami specjalnościowymi w nawiązaniu do literatury źródłowej

U04 posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji, formułowania własnych wniosków w nawiązaniu do wykorzystanej literatury podmiotu i przedmiotu (K_U12:

posiada umiejętność stosowania logicznej i merytorycznej argumentacji w nawiązaniu do wykorzystanej literatury przedmiotu oraz formułuje własne wnioski

K01 dostrzega rolę integracji wiedzy z zakresu działań wydawniczych, zjawisk kulturowych i literackich jako czynnika wspierającego przekazywanie piśmiennictwa XIX-wiecznego jako elementu dziedzictwa kulturowego (K _K05:

rozumie i dostrzega znaczenie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju i Europy uwzględnia je we własnej praktyce zawodowej, w sferze działalności charakterystycznej dla kierunku studiów)

K02 korzysta z różnych mediów: tradycyjnych i elektronicznych, potrafi korzystać z zasobów bibliotek cyfrowych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne (K_K07: bierze udział w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów tradycyjnych i elektronicznych, respektując jednocześnie normy etyczne i prawne

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Bilans pracy studenta:

5 pkt ECTS= 3 (wykłady)+2 (ćwiczenia)= 50h nakładu pracy studenta= 25h udział w zajęciach= 1ECTS + 25h praca własna studenta (przygotowanie do zajęć, lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła, przygotowanie do ćwiczeń laboratoryjnych, przygotowanie pracy zaliczeniowej/prezentacji)

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Alicja Dąbrowska
Prowadzący grup: Alicja Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)