Pedagogika
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-FP-N23PedNE-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedagogika |
Jednostka: | Kolegium I |
Grupy: |
2 rok, 3 sem., filologia polska, moduł nauczycielski [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT KON
WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Molesztak | |
Prowadzący grup: | Aldona Molesztak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN KON
WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | ok 45h = 15W+15L+ ok 15h uśredniony czas pracy własnej |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Molesztak | |
Prowadzący grup: | Aldona Molesztak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 15W+15L+ ok 20 czasu pracy własnej studenta = 2 ECTS (50 godzin Pracy) 1. Przygotowanie mapy myśli z wybranego tekstu 1 godzina 2. Przygotowanie eseju. Temat (jeden do wyboru).4 godziny 3. Przygotowanie do egzaminu 15 godzin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Mandrzejewska-Smól | |
Prowadzący grup: | Iwona Mandrzejewska-Smól | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student zna podstawowe aspekty niezbędne w projektowaniu drogi uczenia się oraz w projektowaniu działań opiekuńczo-wychowawczych w szkole dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej (K_W21) W02: student zna wybrane dziedziny działań nauczyciela oraz wybrane metody i techniki sprzyjające ich rozpoznawaniu (K_W21) W03: student rozumie specyfikę opracowywania i wykorzystywania gromadzonych danych o uczniu (K_W21) U01: student potrafi stosować strategie pracy z tekstem (K_U01) U02: student potrafi skonstruować narzędzie sprzyjające gromadzeniu danych o uczniu lub zespole uczniów (K_U02) U03: student potrafi opracować informacje zgromadzone o uczniu lub zespole uczniów za pośrednictwem wybranego narzędzia badawczego bądź wybranych narzędzi badawczych (K_U02) K01: student potrafi identyfikować problem lub problemy istotne dla ucznia bądź zespołu uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej oraz dla własnego bycia i stawania się nauczycielem (K_K06) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Pedagogika ogólna, psychologia ogólna. |
|
Bilans pracy studenta: | 2 pkt. ECTS = 50 godzin pracy studenta; w tym: 15 godzin wykładów + 15 godzin konwersatoriów + 20 godzin pracy własnej studenta. Praca własna studenta obejmuje: - przygotowanie do zajęć, - analiza tekstów źródłowych i samodzielne studiowanie literatury przedmiotu, - wykonanie prac indywidualnych z wykorzystaniem materiałów źródłowych z problematyki realizowanej na zajęciach, - rozwiązywanie zadań problemowych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.